„Taupkasė” imasi pokyčių

Kredito unija „Taupkasė“, reaguodama į po Lietuvos banko atlikto tyrimo išsakytas rekomendacijas, imasi pokyčių  unijos valdyme. Sukurti papildomi kontrolės įrankiai ir planuojama bendradarbiaujant su Lietuvos banku imtis didelių pokyčių – kredito unija ruošiama transformuoti į banką. Tikimasi, kad dar iki kitų metų pradžios bus įgyvendintos visos rekomendacijos.  

Eurai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Eurai.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 30, 2017, 5:14 PM, atnaujinta Nov 30, 2017, 5:19 PM

Tyrimus atlieka kartu su VDU 

Atsižvelgdama į Lietuvos banko rekomendacijas ir norėdama teikti aiškią ir suprantamą eiliniam vartotojui informaciją, „Taupkasė“ bendradarbiauja su Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) mokslininkais ir įgyvendina Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) finansuojamą projektą, kurio metu siekiama išsiaiškinti vartotojų poreikius. Projekto eigoje bus atlikti 4 skirtingi tyrimai, kurie ne tik papildys vienas kitą, bet ir leis suvokti realią visuomenės nuomonę apie kredito unijos veiklą ir unijos skleidžiamos reklamos efektyvumą bei suprantamumą. Šiuo metu jau yra baigta pirmoji projekto dalis – atlikta anketinė apklausa.

Reklamą laiko informatyvia

Tyrimo medžiaga rodo, kad 67,7 proc. apklaustųjų mano jog „Taupkasės“ reklamos yra informatyvios. 69,7 proc. tyrimo dalyvių sako, kad kreiptis  į kredito uniją juos paskatino geresnės palūkanos, o 66,3 proc. apklaustųjų – lankstesnės sąlygos. Bendrą „Taupkasės“ įvaizdį tyrime dalyvavę respondentai vertina teigiamai, pusei apklaustųjų šis įvaizdis atrodo tinkamas ir patrauklus naujiems klientams pritraukti.

Pasigenda savitarnos tinklalapio

Beveik 90 procentų apklaustųjų dar kartą naudotųsi „Taupkasės“ paslaugomis. Pagrindiniai klientų išskirti punktai, į ką „Taupkasė“ turėtų orientuotis ateityje – suteikti geresnes sąlygas planuojantiems skolintis bei įnešti indėlius. Labiausiai pasigendama unijos savitarnos-elektroninės bankininkystės interneto tinklalapio, kas respondentų teigimu, apsunkina informacijos pasiekimą apie jų turimas paskolas, indėlius, mokėjimus ir kitas paslaugas. 

„Reaguodami į Lietuvos banko pastabas dėl nepakankamo internetinio puslapio informatyvumo bei siekdami pagerinti savo klientų ir indėlininkų informavimą apie teikiamas paslaugas, dar iki projekto su VDU mokslininkais pradžios, mes papildėme bendrovės internetinio puslapio turinį. O dabar, atsižvelgdami į atlikto tyrimo rezultatus, savo internetinį puslapį koreguosime, moderninsime, suteikdami galimybę klientams prisijungti prie savitarnos sistemos, kuriose vartotojai matys būtent jiems skirtą individualią informaciją. Planuojame, kad jau sausio mėnesį ši sistema bus aktyvi“, – teigia kredito unijos „Taupkasė“ komercijos vadovas Andrius Karkauskas. 

Diskutuos fokus grupėse

Kartu su VDU mokslininkais tęsiant projektą dar yra organizuojamos fokus grupės, kuriose dalyvaus VDU studentai ir „Taupkasės“ klientai. Diskutuojant fokus grupėse bus aiškinamasi, ar pakankamai aiškiai ir suprantamai yra pateikiama informacijos apie „Taupkasės“ produktus. 

Taip pat bus atliktas neuromarketingo tyrimas - galvos smegenų sukeltų potencialų (neinvazinis galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimo metodas) ir žvilgsnio sekimas (angl. eyetracking). Atlikus šį tyrimą bus galimybė išmatuoti bei suvokti, kaip plačioji visuomenė supranta pateikiamą informaciją, kur jose labiausiai krypsta žmogaus akys ir ar jos yra informatyvios.

Baigus projektą padarytos išvados ir rekomendacijos padės kredito unijai patobulinti savo veiklą ir transformuotis į profesionalų, kokybiškas paslaugas teikiantį Lietuvišką banką.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.