Techniniai trukdžiai ant kojų sukėlė „Swedbank“: kai kuriems mokėjimai buvo įskaityti dukart

Antradienį vienas didžiausių Lietuvos bankų „Swedbank“ turėjo techninių trukdžių, dėl kurių kai kuriems klientams mokėjimai buvo įskaityti du kartus, tokią tokią informaciją lrytas.lt patvirtino banko atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

Kol kas vis dar aiškinamasi, kokios priežastys lėmė tokius nesklandumus.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kol kas vis dar aiškinamasi, kokios priežastys lėmė tokius nesklandumus.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 7, 2018, 3:05 PM, atnaujinta Feb 7, 2018, 3:09 PM

Kaip aiškino, tai reiškia, kad į sąskaitą galėjo būti įskaityta du kartus didesnė suma, nei ją pervedė lėšų siuntėjas.

„Su tokiais klientais susisiekiame asmeniškai, paaiškiname susidariusią situaciją ir atstatome teisingą lėšų likutį“, – sakė „Swedbank“ atstovas.

Kol kas vis dar aiškinamasi, kokios priežastys lėmė tokius nesklandumus.

„Atsiprašome klientų už patirtus galimus nepatogumus“, – apgailestavo S.Abraškevičius.

Šiuo metu mokėjimų įskaitymai vyksta be trikdžių.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.