„Mano VMI“ paslaugos laikinai bus nepasiekiamos

Nuo lapkričio 9 dienos (penktadienio) iki lapkričio 11 dienos (sekmadienio) dėl numatomų atlikti sistemos atnaujinimo darbų „Mano VMI“ paslaugos bus nepasiekiamos, praneša Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI).

Nuo lapkričio 9 dienos (penktadienio) iki lapkričio 11 dienos (sekmadienio) dėl numatomų atlikti sistemos atnaujinimo darbų „Mano VMI“ paslaugos bus nepasiekiamos.<br>D.Umbraso nuotr.
Nuo lapkričio 9 dienos (penktadienio) iki lapkričio 11 dienos (sekmadienio) dėl numatomų atlikti sistemos atnaujinimo darbų „Mano VMI“ paslaugos bus nepasiekiamos.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-11-08 16:40

Pažymima, kad Elektroninio deklaravimo sistema veiks sklandžiai, todėl gyventojai, norintys pildyti ar patikslinti deklaracijas ir susigrąžinti permokėtą gyventojų pajamų mokestį, tai galės padaryti nepatirdami nepatogumų. Kitos VMI informacinės sistemos – i.MAS, AIS, EPRIS, MOSS – funkcionuos ir jomis bus galima naudotis.

VMI atsiprašo už nepatogumus ir primena, kad visą aktualią informaciją mokesčių klausimais mokesčių mokėtojai gali sužinoti paskambinę Mokesčių informacijos centro specialistams telefonu 1882 ar apsilankę VMI interneto svetainėje www.vmi.lt.

Kornelija Mykolaitytė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.