„Wizz Air“ informuoja dėl pinigų grąžinimo už skrydžius

„Wizz Air“ praneša, kad išaugus atšauktų skrydžių skaičiui dėl kelionių apribojimų, kurie buvo priimti siekiant suvaldyti COVID-19 pandemijos plitimą, bendrovė automatizavo pinigų grąžinimo procesą pokyčių paveiktiems keleiviams. Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.

Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Aviakompanija automatiškai grąžina 120 proc. sumokėtos sumos į keleivių „Wizz Air“ sąskaitas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 17, 2020, 2:24 PM

Be automatizuoto pinigų grąžinimo, bendrovė taip pat laikinai panaikins internetinę pretenzijų registravimo funkciją vėliausiai iki balandžio 14 d., kad galėtų suvaldyti daugiau nei 100 pastaruoju metu įvykusių atšaukimų. „Wizz Air“ patikina savo keleivius, kad net jeigu procesas užtruks ilgiau nei įprastai, visiems keleiviams bus suteikta teisė į grąžinamąją išmoką po jų atšaukto (-ų) skrydžio (-ų).

Nors pinigų grąžinimo procesas kelionių agentūroms yra prioritetinis, „Wizz Air“ maloniai prašo kelionių agentūrų susisiekti su aviakompanijos skambučių centru. Keleiviai, kurie užsisakė bilietus per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.

Šiuo labai neįprastu laikotarpiu aviakompanija prašo keleivių naudotis savitarnos platformomis, kurios yra nurodytos bendrovės siųstuose el. laiškuose, kad kiek įmanoma būtų sumažinti srautai itin apkrautame bendrovės skambučių centre.

Nors ši situacija nuo oro linijų bendrovės nepriklauso, „Wizz Air“ atsiprašo keleivių, patyrusių nepatogumų dėl kelionių apribojimų, ir patikina, kad pinigų grąžinimo procesas yra vienas svarbiausių bendrovės prioritetų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.