Be automatizuoto pinigų grąžinimo, bendrovė taip pat laikinai panaikins internetinę pretenzijų registravimo funkciją vėliausiai iki balandžio 14 d., kad galėtų suvaldyti daugiau nei 100 pastaruoju metu įvykusių atšaukimų. „Wizz Air“ patikina savo keleivius, kad net jeigu procesas užtruks ilgiau nei įprastai, visiems keleiviams bus suteikta teisė į grąžinamąją išmoką po jų atšaukto (-ų) skrydžio (-ų).
Nors pinigų grąžinimo procesas kelionių agentūroms yra prioritetinis, „Wizz Air“ maloniai prašo kelionių agentūrų susisiekti su aviakompanijos skambučių centru. Keleiviai, kurie užsisakė bilietus per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.
Šiuo labai neįprastu laikotarpiu aviakompanija prašo keleivių naudotis savitarnos platformomis, kurios yra nurodytos bendrovės siųstuose el. laiškuose, kad kiek įmanoma būtų sumažinti srautai itin apkrautame bendrovės skambučių centre.
Nors ši situacija nuo oro linijų bendrovės nepriklauso, „Wizz Air“ atsiprašo keleivių, patyrusių nepatogumų dėl kelionių apribojimų, ir patikina, kad pinigų grąžinimo procesas yra vienas svarbiausių bendrovės prioritetų.