„Neturėdami galimybių užtikrinti sklandaus klientų aptarnavimo proceso ir siekdami apsaugoti įmonės klientus bei darbuotojus, pastarąją savaitę buvome priversti laikinai uždaryti Panevėžio padalinį. Daliai darbuotojų sugrįžus iš priverstinės izoliacijos vėl galima fiziškai aptarnauti panevėžiečius“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Registrų centro savitarnos sistemoje klientai gali užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.
Prieš atnaujinant fizinį klientų aptarnavimą Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio patalpos buvo papildomai išvalytos, atlikta pilna vidaus dezinfekcija. Paviršiai reguliariai dezinfekuojami ir patalpos vėdinamos ir visuose kituose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose.
Įmonės darbuotojų prašoma kaip įmanoma vengti artimo kontakto, laikytis saugaus atstumo, į padalinius atvykstančių klientų prašoma laikytis pagrindinių saugumo taisyklių: dėvėti burną ir nosį dengiančias kaukes, įėjus dezinfekuoti rankas, taip pat laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų ar darbuotojų, laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.