Buvo sutrikusi „Smart-ID“ veikla

Sekmadienio rytą sutriko „Smart-ID“ veikla, pranešė portalo lrytas.lt skaitytojai.

Smart-ID.<br>V.Skaraičio nuotr.
Smart-ID.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 29, 2022, 11:31 AM, atnaujinta May 29, 2022, 11:41 AM

Anot besikreipusių žmonių, prisijungti prie bankų „Swedbank“, „SEB“ tiek per kompiuterį, tiek per telefoną išeina tik naudojant kitus prisijungimo būdus – piršto atspaudą ar veido atpažinimo sistemą, bet ne „Smart-ID“.

Taip pat per „Swedbank“ neišeina pervesti pinigų, mat tam būtinai reikia „Smart-ID“ patvirtinimo. Tuo metu per „SEB“ galima pervesti tik mažas sumas, nes papildomo patvirtinimo nereikia.

Apie 11:35 „Smart-ID“ vėl ėmė veikti, anot paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovo Lietuvoje Viktoro Kamarevcevo, tai buvo laikini sutrikimai.

Pastarąjį kartą „Smart-ID“ veikla buvo sutrikusi mėnesio pradžioje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.