Tris kartus į VMI turėjusi važiuoti dzūkė nusivylė: „Greičiau pėsčia iš savo kaimo būčiau atėjusi į Alytų“

„Alytaus naujienų“ laikraščio skaitytoja, Alytaus rajono gyventoja, kurios pavardė redakcijai žinoma, po apsilankymo Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) Alytaus padalinyje tvarkant žemės pardavimo reikalus liko nusivylusi. Čia buvo aptarnauta tik iš trečio karto. Moteris kelia klausimą, kodėl nevertinamas klientų laikas, tik pačių VMI specialistų. Inspekcija tvirtina, kad visuomet ieškoma galimybių padėti klientams.

Jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti.<br>V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr.
Jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
S.Aliukonytė-Šnirienė.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
S.Aliukonytė-Šnirienė.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Alma Mosteikaitė, www.alytausnaujienos.lt

Jun 4, 2022, 1:15 PM

„Greičiau pėsčia iš savo kaimo būčiau atėjusi į Alytų“

Garbaus amžiaus Alytaus rajono gyventojai pastaruoju metu VMI Alytaus padalinyje teko tvarkytis žemės pardavimo reikalus. „Iš pradžių labai sunkiai, ilgai laukiant teko registruotis vizitui, paskambinus trumpuoju telefono numeriu 1882. Greičiau pėsčia iš savo kaimo būčiau atėjusi į Alytų.

Pagaliau užsiregistruoti pavyko. Kadangi savo transporto neturiu, o autobusas vėlavo, todėl vizitui į inspekciją pavėlavau maždaug dešimt minučių. Atėjusi išgirdau, kad pavėlavau ir nebūsiu aptarnaujama, nors laukiančiųjų nebuvo“, – pasakojo moteris.

Alytaus rajono gyventojai buvo nesėkmingas ir antras vizitas VMI Alytaus padalinyje. Jos teigimu, pasirodo, vizitui skiriama tik 20 minučių, per tą laiką moters nesuspėta aptarnauti ir liepta atvykti kitą kartą, nors tuomet vizito laukė, regis, tik vienas žmogus.

Jai susitvarkyti žemės pardavimo reikalus inspekcijoje pavyko tik iš trečio karto.

„Alytaus naujienų“ redakcijoje apsilankiusi moteris neslėpė nusivylimo aptarnavimu VMI Alytaus padalinyje: „Niekaip nesuprantu, kodėl reikia tiek ilgai laukti paskambinus trumpuoju telefono numeriu 1882. Juk telefoninės laukimo minutės kainuoja. Kodėl nevertinamas klientų laikas, tik pačių VMI specialistų? Negi negalima aptarnauti iš kaimo atvykusio ir kelias minutes dėl tikrai objektyvių priežasčių pavėlavusio žmogaus? Kodėl tik 20 minučių skiriama vieno asmens vizitui? Aš kaime turiu ūkį ir man brangus laikas, ir dar sudėtingas susisiekimas autobusu.“

Moteris, beveik visą gyvenimą dirbusi vadovaujamą darbą, sako negalinti suprasti, kodėl tokie griežti klientų aptarnavimo laiko limitai VMI, neva jai to neteko patirti nė vienoje valstybinėje įstaigoje: „Žmogų stengiamasi aptarnauti ir šiek tiek pavėlavusį, ir jam skiriama pakankamai laiko. Suprantu, kad vienam asmeniui aptarnauti negalima skirti protu nesuvokiamo laiko. Bet ar protinga aptarnavimą įsprausti į dvidešimties minučių rėmus?“

Apie ieškomas galimybes priimti pavėlavusįjį ir trunkantį vizitą iki 20 minučių

VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė patvirtino, jei klientas registruotam vizitui vėluoja daugiau kaip 10 minučių, gali būti atvejų, kad negalima jo aptarnauti: „Jei klientas vėluoja, o po jo visi darbuotojai turi suplanuotus vizitus, aptarnaujant pavėlavusįjį būtų vėluojama priimti kitus klientus. Tačiau praktikoje visuomet ieškome galimybės priimti pavėlavusį klientą. Jei darbuotojai ar nors vienas jų suplanuotų vizitų neturi, priimame ir vėluojančius klientus, ir atėjusius be registracijos.“

VMI departamento direktorė patvirtino ir tai, kad kliento vizitas paprastai trunka iki 20 minučių, tačiau, jeigu konsultacijai tokio laiko nepakanka, klientą mokesčių konsultantas aptarnauja tol, kol jam suteikiama reikiama konsultacija ar paslauga.

„Jei dėl didelio skambinančiųjų srauto nutiktų taip, jog mokesčių informacijos centro konsultantai užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Klientas gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima į mobilaus telefono numerį“, – aiškino S.Aliukonytė-Šnirienė.

Tik klausimas, ar toks paaiškinimas aktualus „Alytaus naujienų“ redakcijoje apsilankiusiai garbaus amžiaus Alytaus rajono gyventojai, kuri neturi kompiuterio ir artimųjų, galinčių jai padėti VMI departamento direktorės nurodytu būdu. Ko gero, teisūs tvirtinantieji, kad kai kam iš sostinės sunku įsivaizduoti, koks yra kaimuose gyvenančios nemažos dalies garbaus amžiaus žmonių kompiuterinis raštingumas, kaip sunku neturintiems savo transporto prisitaikyti prie autobusų grafiko.

Tad VMI Alytaus padalinyje apsilankiusi moteris liko nesupratusi čia veikiančių aptarnavimo taisyklių, nors inspekcija pateikė atsakymą, kuriuo norėta parodyti geranoriškumą klientų atžvilgiu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.