Į portalą lrytas.lt pirmadienio popietę kreipęsis vyriškis aiškino, kad prie SEB interneto banko prisijungė, tačiau pervesti pinigų niekaip neišėjo.
Kita SEB banko klientė aiškino, jog prisijungti prie interneto banko jai iš viso nepvyko, tačiau programėlė veikė ir galų gale pavedimą atliko naudodamasi ja.
SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė portalui lrytas.lt patvirtino, kad sutrikimų išties būta: „Informuojame, kad šiuo metu dėl techninių priežasčių dalis klientų gali susidurti su trikdžiais jungdamiesi prie interneto banko, atlikdami mokėjimus interneto banke ar mobiliojoje programėlėje, taip pat atsiskaitydami el. parduotuvėse už prekes ar paslaugas, kai savo tapatybę reikia patvirtinti interneto banke.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie interneto banko ar atlikti mokėjimo, raginame bandyti dar kartą šiek tiek vėliau. Dedame pastangas, kad kuo greičiau išspręstume nesklandumus. Atsiprašome dėl laikinų nepatogumų.“
Ji patikslino, kad atsiskaitymai fizinėmis banko kortelėmis veikia, sutrikimų dėl jų kol kas nefiksuota.