Neveikia „Mano VMI“ – gyventojai negali prisijungti prie sistemos

Antradienio rytą žemės mokestį ketinęs sumokėti vilnietis Aurelijus liko nieko nepešęs – prisijungęs prie banko ir vėliau mėgindamas jungtis prie Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) kompiuterio ekrane pamatė langą, kuriame informuojama apie autentifikacijos klaidą. Paaiškėjo, kad neveikia „Mano VMI“.

Pažymima, kad VMI elektroninių paslaugų sistemos (EDS, i.MAS, MOSS) ir internetinė svetainė veikia.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Pažymima, kad VMI elektroninių paslaugų sistemos (EDS, i.MAS, MOSS) ir internetinė svetainė veikia.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 25, 2022, 9:48 AM, atnaujinta Oct 25, 2022, 10:01 AM

Kaip portalui lrytas.lt perdavė VMI, dėl tinklo sutrikimo šiuo metu laikinai nepasiekiama „Mano VMI“. Problema nustatyta, o sutrikimai šiuo metu yra šalinami, kad gyventojai galėtų prisijungti prie sistemos.

Pažymima, kad VMI elektroninių paslaugų sistemos (EDS, i.MAS, MOSS) ir internetinė svetainė veikia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: koks svarbiausias O. Scholzo vizito tikslas?