„Ignitis“ problemos nesibaigia: klientai praneša negalintys sumokėti už paslaugas

Elektros tiekėjo „Ignitis“ klientai trečiadienio pirmoje dienos pusėje strigo negalėdami prisijungti prie savitarnos svetainės.

Elektros tiekėjo „Ignitis“ klientai trečiadienio pirmoje dienos pusėje strigo negalėdami prisijungti prie savitarnos svetainės.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Elektros tiekėjo „Ignitis“ klientai trečiadienio pirmoje dienos pusėje strigo negalėdami prisijungti prie savitarnos svetainės.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 7, 2022, 11:26 AM, atnaujinta Dec 7, 2022, 5:02 PM

„Prisijungi, suvedi duomenis, kiek suvartojai elektros, tačiau sumokėti už ją nebeleidžia“, – portalui lrytas.lt pranešė vilnietė Agnė.

Kompiuterio ekrane ji teigė matanti užrašą, kad svetainės darbui trukdantys techniniai nesklandumai jau tvarkomi.

Kaip perdavė įmonės atstovė Laura Beganskienė, pirminiais duomenimis, esminių sutrikimų nebuvo fiksuota. „Savitarnos svetainė veikia, klientai prisijungia, deklaruoja ir apmoka sąskaitas. Pavienių atvejų, kai klientams gali kilti trukdžių apmokant sąskaitą, gali pasitaikyti, aiškinamės to priežastis“, – sakė ji.

Klientams, susidūrus su trukdžiais apmokant sąskaitą, rekomenduojama atnaujinti puslapį arba prisijungti iš naujo, tai dažniausiai išsprendžia situaciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.