„Prisijungi, suvedi duomenis, kiek suvartojai elektros, tačiau sumokėti už ją nebeleidžia“, – portalui lrytas.lt pranešė vilnietė Agnė.
Kompiuterio ekrane ji teigė matanti užrašą, kad svetainės darbui trukdantys techniniai nesklandumai jau tvarkomi.
Kaip perdavė įmonės atstovė Laura Beganskienė, pirminiais duomenimis, esminių sutrikimų nebuvo fiksuota. „Savitarnos svetainė veikia, klientai prisijungia, deklaruoja ir apmoka sąskaitas. Pavienių atvejų, kai klientams gali kilti trukdžių apmokant sąskaitą, gali pasitaikyti, aiškinamės to priežastis“, – sakė ji.
Klientams, susidūrus su trukdžiais apmokant sąskaitą, rekomenduojama atnaujinti puslapį arba prisijungti iš naujo, tai dažniausiai išsprendžia situaciją.