Tokių atostogų nesuplanuosi: 10 valandų laukimo oro uoste

Apie atidėtus arba atšauktus skrydžius girdime vis dažniau. Kol patys su tuo nesusiduriame, net nepagalvojame, kiek nepatogumų ir iššūkių sukelia tokios situacijos, kurios net ir itin kruopščiai suplanuotas atostogas pradeda ne pačia maloniausia nata.

Apie atidėtus arba atšauktus skrydžius girdime vis dažniau.<br>„Pexels.com“ nuotr.
Apie atidėtus arba atšauktus skrydžius girdime vis dažniau.<br>„Pexels.com“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 1, 2023, 10:00 AM

Būtent taip prasidėjo šių metų vasario 28 dieną į Hurgadą iš Vilniaus atostogauti vykusiųjų kelionė. Keleiviai, pasirinkę „SkyUp Airlines“ oro linijas, net nenutuokė, kad atvykę į oro uostą laiku, jį paliks tik po kelių tikrai nemalonių valandų. Pasak pačių keleivių, skrydis PQ8931 buvo atidėtas net 3 kartus, o ir informacijos, dėl kokių priežasčių jų atostogos buvo pavėlintos, oro linijų atstovai nesuteikė. Dar daugiau nepatogumų sukėlė ir tai, jog skrydis buvo atidedamas kas valandą ir keleiviai turėjo lūkuriuoti oro uoste.

Su panašiais, bet kur kas nemalonesniais trikdžiais susidūrė 2023 m. vasario 23 dieną iš Hurgados į Vilnių skristi pasiruošusiųjų kelionė. Sugedus oro linijų „GetJet“ lėktuvui, skrydis buvo atidėtas net 10 valandų. GW3606 skrydžio keleiviai teigė patyrę tikrą pragarą, o sunkiausia buvo mažiesiems keleiviams ir jų tėvams.

Nors keleiviai į lėktuvą ir buvo sulaipinti laiku, tačiau pats lėktuvas, kaip tegiama, dėl techninių kliūčių, taip ir nepakilo. Lėktuve prasėdėjus net 2 valandas, keleiviai buvo išlaipinti ir grąžinti į oro uostą, kur uždaroje patalpoje turėjo praleisti dar 8 valandas. Nemaloniausiomis patirtimis dalinosi keleiviai su mažamečiais vaikais, kuriems nebuvo suteiktos tinkamos sąlygos pasirūpinti mažųjų poreikiais.

Vis dėl to, tokių situacijų nuspėti ar pakeisti negalime, bet bent jau galime siekti dalies padarytos žalos atlyginimo. Kaip? Kai kurie su skrydžių nesklandumais susidūrę keleiviai kreipiasi į sutrikdyto skrydžio oro linijas dėl kompensacijos, tačiau šis procesas gali būti ilgas ir varginantis, be to, pasitaiko, kad klientai atsakymo į savo užklausas taip ir nesulaukia. Tuo tarpu patyrę keliautojai lėktuvais laiką ir kantrybę taupo pretenzijas oro linijoms reikšdami per skycop.com/lt/"="">skycop.com/lt/"" target="_blank">Skycop.com, kur vos per kelias minutes užpildžius ir pateikus užklausą dėl kompensacijos arba patirtų išlaidų atlyginimo, galima atgauti net iki 600 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.