Žinia šio banko klientams: antradienį vėl sutriko „Smart-ID“ veikla

Antradienio vidurdienį, maždaug pusvalandžiui, sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla, teigia atpažinties paslaugų bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. Visgi, pasak jo, šiuo metu naudotojai nebeturėtų susidurti su šia problema.

Antradienį maždaug pusvalandžiui sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Antradienį maždaug pusvalandžiui sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Žygimantas Šilobritas

Jan 23, 2024, 1:27 PM

„Nuo 12.05 val. iki 12.35 val. buvo užfiksuota problema – dalis vartotojų vėl negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie „Smart ID“ programėlės. Dabar sistema turėtų veikti visiems klientams“, – Eltai teigė V. Kamarevcevas.

Jis pridėjo, kad tokių sutrikimų priežastys vis dar nėra žinomos.

„Dėl priežasčių reikėtų dar aiškintis“, – paminėjo jis.

Panašus „Smart-ID“ sistemos sutrikimas fiksuotas ir pirmadienio ryte.

„Smart-ID“ naudoja daugiau apie 1,5 mln. Lietuvos gyventojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.