Ligoti pensininkai patikėjo magnetinių čiužinių pardavėjais

Čiužinys su biomagnetais išgelbės nuo ligų. Tuo patikėję negalių kamuojami pagyvenę žmonės bendrovei „Torpol Baltija” mokėjo už 2500 litų kainuojantį daiktą, o dabar rašo skundus siekdami atgauti pinigus.

Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė („Vartai”)

Jul 23, 2012, 2:55 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 10:29 PM

Viena tų, kurie vaikosi pardavėjus, – vilkaviškietė Liuda Makavičienė. Prieš mėnesį ji daug nesvarstydama su pardavėju sukirto rankomis dėl 2500 litų vertės čiužinio.

Paaiškėjus, jog jos nesveikai širdžiai toks daiktas yra pavojingas, dabar moteriai tenka kovoti su pardavėjais, kad jie grąžintų avansą ir nereikalautų tolesnių įmokų.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) yra sulaukusi 15 skundų dėl „Torpol Baltija” prekių. Žmonės skundžiasi pašlijusia sveikata ir prarastais pinigais.

Pirkinio net neapžiūrėjo

72 metų L. Makavičienė, prieš mėnesį pašto dėžutėje radusi kvietimą apsilankyti paskaitoje apie sveikatos puoselėjimą, nedvejojo – ją kamuoja aukštas kraujospūdis, širdies negalia, stuburo išvarža, apstu ir kitokių ligų.

Sėdusi ant dviračio birželio viduryje ji nuvažiavo į Vilkaviškio turizmo centrą, pakeliui sutikusi pažįstamų drauge pakvietė ir jas.

„Nuvažiavus paaiškėjo, kad paskaitos nebus, o bus pristatomi tik bendrovės „Torpol Baltija” magnetiniai čiužiniai. Vaikinas pasakojo, kad visos mano sveikatos bėdos dings, jei ant tokio miegosiu, nebereikės gerti tablečių.

O mane juk kamuoja ligos, tad ir patikėjau, kad tas čiužinys bus didelė pagalba”, – pasakojo L.Makavičienė.

Greitai apsispręsti paskatino ir vadybininkas Karolis Kleinauskas, postringavęs, kad šiaip tas čiužinys kainuoja 5000 litų, o tik šiandien moteris turinti galimybę įsigyti jį perpus pigiau – už 2500 litų.

L.Makavičienė nutarė: kad ir brangu, tačiau sveikata brangiau. Moteris sumokėjo 500 litų ir pasirašė su „Torpol Baltija” sutartį, pagal kurią likusią kainos dalį turėjo dalimis sumokėti vėliau.

„K.Kleinauskas paklausė manęs, kuo aš atvažiavusi, pasakiau, kad dviračiu.

Tada išėjome į lauką, jis iš automobilio bagažinės išėmė kelis maišus.

Stovėjau su apkrautu dviračiu lauke, kur ten tas prekes apžiūrėsi. Dabar suprantu, kad šitaip norėta pensininkei įkišti seną čiužinį”, – graužėsi moteris.

Pasitarė su gydytoja

Kitą dieną L.Makavičienė nuskubėjo pas gydytoją. Ji net rankomis skėstelėjo išgirdusi, ką įsigijusi jos pacientė. Gydytoja patarė ant čiužinio nemiegoti, mat tai gali pakenkti ir taip silpnai širdžiai ir paaštrinti hipertoniją.

Susėdusi su sūnumi L.Makavičienė tą pačią dieną parašė bendrovei „Torpol Baltija” norinti grąžinti pirkinį su visomis dovanomis, atgauti pradinę įmoką ir atsisakyti tolesnio mokėjimo sutarties.

Sūnus čiužinį su dovanomis nuvežė į Vilnių – „Torpol Baltija” biurą. Čia jį pasitikusi darbuotoja surašė priėmimo aktą, kuriame brūkštelėjo, kad prekė paimama laikinai pasaugoti.

L.Makavičienės sūnus paliko ir savo banko sąskaitos, į kurią derėtų pervesti 500 litų, numerį. Tiesa, tuo istorija nesibaigė: pinigų vilkaviškietė neatgavo.

Maža to, čiužinių pardavėjai ėmė priekaištauti klientei: anot bendrovės direktoriaus pavaduotojos Dangės Bareckienės, čiužinys apveltas, aplipęs plaukais, pažeista pakuotė, nuplėštos etiketės.

L.Makavičienė dievagojasi prie čiužinio nė neprisilietusi, jau kitą dieną perdavusi jį sūnui, o tas nuvežęs į „Torpol Baltija” biurą.

Tai rodo ir prekės grąžinimo kvitas, pasirašytas tos pačios D.Bareckienės.

Atliks prekės analizę

Tiek vilkaviškietė L. Makavičienė, tiek jos sūnus pastarąjį mėnesį ne kartą skambino D. Bareckienei.

„Pastarąjį kartą išgirdau, kad jie atliks čiužinio analizę, kad paskui man jį grąžins, o aš turėsiu sumokėti likusius 2000 litų. Tai pasakiusi ji padėjo ragelį.

Kaip aš tai darysiu, juk ruošiuosi sudėtingai operacijai?

Tam pinigų reikia”, – verkė į spąstus patekusi moteris.

„Torpol Baltija” atstovė D.Bareckienė „Lietuvos rytui” sakė neturinti įgaliojimų kalbėti su žiniasklaida.

Pirmojo pokalbio metu tikino, kad direktoriaus nėra, antrą kartą paskambinus patarė atsiųsti klausimus elektroniniu paštu, tačiau atsakymų taip ir nesulaukėme.

Jau paskyrė 7 tūkstančių litų baudą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra gavusi 15 skundų dėl „Torpol Baltija” veiklos. Vartotojai skundžiasi dėl medicininių prietaisų – reabilitacinių čiužinių su biomagnetais, kuriuos įsigijo per bendrovės rengiamus pristatymus.

Kai kurie vartotojai teigia, kad jais naudojantis pablogėjo sveikata, kiti – kad juos įsigyjant pardavėjas nesuteikė informacijos, kokiomis ligomis sergant galima šiais čiužiniais naudotis, apie galutinę perkamų prekių kainą ir mokėjimo už jas sąlygų.

Vartotojai taip pat skundėsi, kad bendrovė nesutinka nutraukti prekių pirkimo ir pardavimo sutarčių ir grąžinti už jas sumokėtų pinigų.

Pagal gautus vartotojų skundus Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo bylą ir 2012 m. birželio 1 d. nutarimu už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatų pažeidimą skyrė bendrovei „Torpol Baltija” 7 tūkst. litų baudą.

Tarnyba, išnagrinėjusi „Torpol Baltija” pirkimo ir pardavimo išsimokėtinai sutartį, pripažino, kad kai kurios sutarties nuostatos yra nesąžiningos.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.