„2008-2009 m. elektrotechnikos pardavimai mažėjo – pirkėjai buvo linkę peržiūrėti savo planuojamus pirkinius, reaguodami į ekonominį sunkmetį. Tačiau nuo 2010 m. II pusmečio augantys prekybos rodikliai ir bendros rinkos prognozės paskatino inicijuoti „Elektromarkt“ prekybos tinklo plėtros planus“, - teigia „Elektromarkt“ valdybos pirmininkas Ruslanas Kovaliovas.
Parduotuvėje kiekvienas lankytojas gaus visą informaciją apie dominantį produktą ir galės jį išbandyti. Čia bus įrengtos 4 interaktyvios žinomų prekės ženklų zonos, kuriose bus organizuojami vieši seminarai „išmaniųjų“ bei naujausių technikos panaudojimo galimybių tematika, teikiamos ekspertų konsultacijos.
„Nuolat atsinaujinantys elektrotechnikos gaminiai darosi vis sudėtingesni, nes plečiasi jų funkcionalumas“, - teigia R. Kovaliovas, - „todėl yra prasminga pirkėjams teikti kuo daugiau informacijos apie jų norimų įsigyti prekių galimybes. Geriausias būdas tai padaryti – leisti juos čia pat išmėginti. Nauju įrenginiu susidomėjęs lankytojas mūsų parduotuvėje gali juo „žaisti“ nors ir visą dieną“.