Į geriausią reputaciją turinčių įmonių dešimtuką pirmą kartą pateko pramonės įmonių grupės „Viči“ (5-oji vieta; 4,1 proc.) bei „Achema“ (6-oji vieta; 3,6 proc.). Ne pirmus metus jame yra ir prekybos tinklas IKI (4-oji vieta; 4,2 proc.), telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ (7-oji vieta; 3,5 proc.) ir „Tele2“ (8-oji vieta; 3,5 proc.) bei „Swedbank“ (9-oji vieta; 3,3 proc.) bankas, o dešimtuką užbaigia gėrimų pramonės atstovas „Kalnapilis“ (10-oji vieta; 3 proc.).
Viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ kartu su rinkos tyrimų bendrove „Spinter tyrimai“ ketvirtojo kasmetinio šalies bendrovių reputacijos tyrimo duomenimis, kaip ir ankstesniuose bendrovių reputacijos tyrimuose, šiemet pirmauja stipriausi lietuviški prekių ženklai.
Pasak „BVRG Burson-Marsteller“ direktoriaus Jono Blinstrubo, šių metų tendencija - atsigaunant pramonės gamybai ir stiprėjant eksportui, gyventojai vis dažniau minėjo ne tradiciškai iki šiol pirmavusius mobiliojo ryšio operatorius ar bankus, o pramonės įmones.
„Tačiau viena tendencija išlieka - Lietuvoje gyventojų akyse geriau vertinami tie prekių ženklai, kurie nuolatos ir nuosekliai investuoja į savo institucinės reputacijos įtvirtinimą“, - sako J. Blinstrubas.
Tarp telekomunikacijos įmonių tyrimo dalyviai geriausią reputaciją turinčias įmones įvardijo TEO LT, „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“. Finansinių paslaugų sektoriuje gyventojai dažniausiai minėjo „Swedbank“, o tarp maisto ir gėrimų gamintojų - bendroves „Švyturys-Utenos alus“, „Kalnapilis“ bei „Rokiškio sūris“.
Tyrimo ataskaitoje minimos bendrovės „Maxima LT“ ir UAB „Švyturys-Utenos alus“ yra viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ klientai.