„Bilietai LT“ apyvarta išaugo penktadaliu

Per devynis šių metų mėnesius nacionalinis bilietų platintojas „Bilietai LT“ pasiekė daugiau nei 20 mln. litų apyvartą arba apie 23 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Sėkmingas buvo ir trečiasis šių metų ketvirtis: liepos – rugsėjo mėnesiais bilietų pardavimai išaugo 16 proc. arba beveik 1 mln. litų, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Per paskutinius tris mėnesius išplatinta daugiau nei 100 tūkst. bilietų arba daugiau kaip 16 tūkst. nei per tą patį periodą 2011 metais.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 14, 2012, 3:14 PM, atnaujinta Mar 15, 2018, 11:03 AM

„Bilietai LT“ vadovės Aušros Mockaitės teigimu, devynių mėnesių ir trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus daugiausiai lėmė itin platus siūlomų renginių pasirinkimas – per tris šių metų ketvirčius pasiūlė daugiau renginių nei pernai per visus metus – virš 3000. „Savo el. parduotuvėje siūlome 70 proc. visų Lietuvoje vykstančių renginių. Manome, jog tai labiausiai ir prisidėjo prie išaugusių pardavimų“, – sako ji.

Vadovės teigimu, prie bendrovės rezultatų taip pat prisidėjo ir suaktyvėjusi išankstinė prekyba bilietais. „Siekdami skatinti žmones planuotis savo laiką ir pirkti bilietus ne paskutinę minutę, skatinome išankstinę prekybą specialiais pardavimų sprendimais. Pastebėjome, jog išankstiniais bilietais ar abonementu dažniausiai pasirūpina krepšinio fanai ir muzikos gerbėjai“, – sako A. Mockaitė.

„Bilietai LT“ duomenimis, aktyviausiai antroje metų pusėje renginius lankė kauniečiai, nuo jų nedaug atsiliko pajūrio gyventojai ir svečiai, tuo tarpu vilniečiai buvo gerokai pasyvesni.

Beveik pusę visų „Bilietai LT“ šiemet parduotų bilietų sudarė internetiniai bilietai. Įmonės vadovės teigimu, tokią internetinių bilietų – „Greitukų“ – paklausą galėjo lemti vis dar populiarėjanti elektroninė prekyba Lietuvoje, taip pat investicijos į naujus technologinius bilietų pardavimo skatinimo sprendimus. Ši kompanija pardavimų sistemos modernizavimui bei procesų optimizavimui šiemet skyrė daugiau nei 300 tūkst. litų. Į naują organizatoriams skirtą pardavimų analizės bei kainodaros planavimo įrankį buvo investuota virš 70 000 litų, o svarbiausia sezono inovacija tapo tikslinės auditorijos pasiekiamumo įrankis, kurio įdiegimas viršijo 100 tūkst. litų.

Įmonė šiais metais investavo į naujausias elektroninių bilietų platinimo technologijas bei pardavimų sprendimus ir pradėjo renginių aikštelėse diegti naujausiomis technologijomis paremtą mobilią praėjimo kontrolę.

Kaip teigia vadovė, laukiamiausi kalėdiniu laikotarpiu – savo gerbėjų ratą jau turintys atlikėjų pasirodymai ir pasaulinio garso įžymybių koncertai, tarp kurių šiemet – „Smokie & Orchestra“, tradicinis šou „Liepsnojantis Kalėdų ledas“ ir vienos garsiausių baleto trupių „Moscow City Ballet“ pasirodymas. Visus šiuos renginius organizuoja didžiausia koncertų ir renginių agentūra Lietuvoje „Makroconcert“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.