Savivaldybė svarsto galimybę Vilnių užsieniečiams reklamuoti kaip kūrybingą arba inovatyvų miestą, tinkantį susitikimams, filmams kurti.
„Parengti Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją paskatino skirtingas Vilniaus miesto įvaizdžio formavimas. Vilniuje miesto įvaizdžio formavimo atžvilgiu buvo skirtingos pozicijos, dėl to įvaizdžio strategijos pradėjo konkuruoti tarpusavyje“, - būtinybę įsigyti studiją aiškina Vilniaus miesto savivaldybė.
Savivaldybės valdininkai tikisi, kad pagerinus miesto įvaizdį, tai duos naudos visai Lietuvai ir jos įvaizdžiui, bus pritraukta daugiau užsienio investicijų.
Be daugybės įvairių užduočių, studijos rengėjai turės išanalizuoti bent kelių su Vilniumi konkuruojančių Vidurio, Rytų ir Šiaurės Europos miestų įvaizdį ir rinkodarą, išskirti unikalias Vilniaus savybes, atlikti mieste vykstančių kultūros ir sporto renginių analizę.
Taip pat reikės sukurti miesto išskirtinumą pabrėžiantį šūkį anglų ir lietuvių kalbomis, miesto įvaizdžio logotipą.
Konkursą laimėjusi bendrovė turės pasiūlyti, kokiu būdu geriausia reklamuoti miestą užsienyje. Didžiąją dalį studijai įsigyti reikalingų lėšų savivaldybė gaus iš Europos Sąjungos paramos fondų.
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos vadovas Gintaras Šeputis mano, kad miesto savivaldybė užsienyje Vilniaus miesto įvaizdžio iki šiol kryptingai ir nuosekliai nekūrė.
„Jei to nedarai, miesto įvaizdis susiformuoja savaime pagal žmonių atsiliepimus, kažkokius pavienius įvykius ar žurnalistų reportažus, tačiau tokiu atveju miesto įvaizdžio valdžia jau negali kontroliuoti“, - įsitikinęs reklamos specialistas.
Jis mano, kad Vilnius turi turėti įvaizdžio tobulinimo strategiją. „Tačiau svarbu, kad ji būtų kokybiška. Lietuvoje labai dažnai nutinka, kai studijos sukuriamos, tam išleidžiami pinigai, tačiau vėliau jų niekas nenaudoja“, - sakė G. Šeputis.