Susisiekimo ministras R. Sinkevičius ragina aktyviau kovoti su kontrabanda

Penktadienį Kauno rajono savivaldybėje apsilankęs susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius tikino, kad tik sumažinus kontrabandinių degalų kiekius ir apmokestinus didelius kiekius automobilių bakuose įvežamų degalų, bus galima spręsti tiek Kauno rajoną, tiek visą Lietuvą kankinančias infrastruktūros problemas. Taip pat užsiminta apie vienos visus oro uostus valdančios bendrovės kūrimą.

Susisiekimo ministras nori didinti kiekį degalų, parduodamų šalies viduje.<br>M. Kulbio asociatyvi nuotrauka
Susisiekimo ministras nori didinti kiekį degalų, parduodamų šalies viduje.<br>M. Kulbio asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

Lukas Pileckas

Jan 18, 2013, 3:03 PM, atnaujinta Mar 13, 2018, 6:19 PM

Susitikimo metu taip pat aptartos tarptautinio Kauno oro uosto plėtros problemos. Rajono vadovai pateikė ministrui savo vizijas aplinkkelių tiesimo, viadukų statymo, žvyrkelių asfaltavimo ir kitais svarbiais klausimais.

Kalbėdamas apie sudėtingą Kauno oro uosto būklę, ministras sakė tikintis, kad oro uosto situacija gerės.

„Viltys remiasi tam tikru optimizmu, nes mąstom apie vienos oro bendrovės sukūrimą, kuri vykdytų vieningą rinkodarinę segmentuotą politiką. Tai reikalinga, kad oro uostai nekonkuruotų dėl skrydžių bendrovių, o kad Lietuva, kaip vienetas konkuruotų dėl skrydžių bendrovių“, - tikino R. Sinkevičius.

Artimiausiu metu ministras žadėjo ir šiokių tokių praktinių žingsnių. Politiko teigimu, Kauno oro uostu domisi Estijos oro linijos. 

„Yra ir kitų bendrovių. Galbūt kai kurios jų apsijungs kartu. Yra įvairių variantų ir pamąstymų“, - kalbėjo ministras.

Tačiau nei apie galimybę gabenti krovinius ar keleivius konkrečiau politikas kalbėti atsisakė, nes pabūgo, kad jo žodžiai bus palaikyti pažadais. R. Sinkevičius tik pabrėžė, kad Kauno oro uostas galėtų tapti NATO krovinių gabenimo centru, nes turi puikią infrastruktūrą, geležinkelio atkarpą bei galimybę sandėliuoti. Tai suteikia pranašumų prieš pagrindinį konkurentą – Zoknių oro uostą.

Kalbėdamas bendrai apie Kauno rajono infrastruktūros problemas ir kelių būklę ministras neslėpė matantis vienintelį sprendimo būdą – didesnį finansavimą.

„Maždaug 55 procentai lėšų kelių tvarkymui surenkama iš akcizo degalams. Tačiau šių pinigų nepakanka, nes dalis jų dar patenka ir bendrosioms biudžeto reikmėms. Todėl būtina kalbėti apie nelegalių degalų kiekių mažinimą ir vidaus prekybos degalais skatinimą“, - sakė R. Sinkevičius.

Pasak ministro minėti 55 procentai lėšų nėra pakankama suma, kuri leistų ne tik nenugyventi kelių, bet ir kurti infrastruktūrą. Tuo tarpu kol kas naudojamasi darbais, kurie buvo padaryti iki 2008 metų, kai prasidėjo pasaulinė ekonomikos krizė.

„Akivaizdu, kad tai ilgai tęstis negalės. Todėl įvertinę situaciją turime pasakyti, kad pinigų nepakanka. Finansuosim ir skirsim pagal galimybes. Infrastruktūra visada yra gerai, ji yra pagrindas ekonominiam vystymuisi. Galvosime, iš kur gauti lėšų ir jas racionaliai panaudoti. Todėl galvosime apie įvairius projektus ir galimybes“, - tikino R. Sinkevičius.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.