„Ferrari“ aplenkė „Google“ ir Coca-Cola“

Kaip rodo kompanijos „Brand Finance“ atlikto reitingo rezultatai, įtakingiausiu pasaulyje prekės ženklu tapo „Ferrari“, aplenkęs „Google“ ir „Coca-Cola“. „Ferrari“ pergalę, visų pirma, lėmė neregėtas automobilių savininkų lojalumas, paaiškino tyrimo autoriai. Nedidelė sportinių automobilių gamintoja, priklausanti Italijos „Fiat“, leidžia daug mažiau lėšų reklamai nei jos artimiausi konkurentai „Google“ ir „Coca-Cola“.

Sportinių automobilių „Ferrari“ gamintoja 2012 metais pasiekė rekordinių aukštumų pagal pajamų ir pardavimų apimtis.<br>Reuters
Sportinių automobilių „Ferrari“ gamintoja 2012 metais pasiekė rekordinių aukštumų pagal pajamų ir pardavimų apimtis.<br>Reuters
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Feb 19, 2013, 3:16 PM, atnaujinta Mar 11, 2018, 1:36 PM

Sportinių automobilių „Ferrari“ gamintoja 2012 metais pasiekė rekordinių aukštumų pagal pajamų ir pardavimų apimtis. Kompanija praėjusiais metais pardavė 7 tūkst. 318 automobilių - beveik 5 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Kompanijos pajamos per metus išaugo 8 proc., iki 2,223 mlrd. eurų, grynasis pelnas siekė 244 mln. eurų (beveik 17,8 proc. daugiau nei 2011 metais), informuoja „Vedomosti“.

Visi pagrindiniai finansiniai kompanijos rodikliai viršijo 2008 m. rekordinius rodiklius. Didžiausioje JAV rinkoje kompanija pirmą kartą pardavė per 2 tūkst. automobilių, rekordinių pardavimų jai pavyko pasiekti ir Kinijoje, Vokietijoje bei Didžiojoje Britanijoje.

Pardavimai Šiaurės Amerikoje, palyginti su 2011 metais, išaugo beveik 15 proc.

Kinijoje praėjusiais metais parduoti 784 automobiliai - 4 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Vokietijoje parduota 750 automobilių - 8,2 proc. daugiau nei 2011 metais. Didžiojoje Britanijoje parduota 20,4 proc. automobilių daugiau (iki 673 automobilių). Ir tik gimtojoje rinkoje, Italijoje, „Ferrari“ automobilių pardavimai pastebimai sumažėjo - 46 proc., iki 318 automobilių. „Ferrari“ taip pat lenkia daugelį tarptautinių korporacijų pagal verslo pelningumą ir pajamas iš vieno kliento. Per pirmuosius devynis 2012 metų mėnesius „Ferrari“ pelnas išaugo 7,6 proc., iki 152,4 mln. eurų, rašo „RBC daily“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.