86 kv. m parduotuvė duris atvers prekybos centre „Banginis“. Pasak bendrovės marketingo direktorės Rūtos Janušauskienės, tai natūralus bendrovės plėtros žingsnis, susijęs su augančiu vartotojų susidomėjimu gėrimų kultūra ir asortimentu.
„Šiuo žingsniu sustiprinome savo mažmeninės prekybos pozicijas didžiuosiuose miestuose. Regionuose matome nemažą potencialą – mūsų organizuojami renginiai rodo, kad domėjimasis gėrimų kultūra, prekių ženklais ir asortimentu jau paplito gerokai už sostinės ribų, taigi specializuotų parduotuvių plėtra regionuose yra padiktuota rinkos poreikių“, - sakė R. Janušauskienė.
Pasak jos, „Mineralinių vandenų“ gėrimų parduotuvės iš konkurentų išsiskiria ir asortimentu, ir aptarnavimu. Bendrovė gėrimų iš viso pasaulio asortimentą formuoja taip, kad tinkamą produktą galėtų rasti ir ieškantieji geriausio kainos ir kokybės santykio, ir prabangių prekinių ženklų vartotojai.
Taip pat ypatingas dėmesys skiriamas personalo apmokymui – dauguma gėrimų pardavėjų-konsultantų yra baigę arba studijuoja someljė mokyklose.
Net trečdalį gėrimų parduotuvių asortimento sudaro prekės, kurių nėra prekybos tinklų ar kitose specializuotose gėrimų parduotuvėse.
Specializuotos „Mineralinių vandenų“ gėrimų parduotuvės pradėjo veikti nuo 2005 m., aktyvi jų plėtra prasidėjo 2010 m. Iki šiol 4 parduotuvės veikė Vilniuje, viena Kaune ir viena – Šiauliuose.
Didžiausia – 250 kv. m gėrimų parduotuvė su degustacijų sale įsikūrusi Vilniuje, „Verslo trikampyje“, antra pagal dydį – 182 kv. m Kauno „Akropolyje“.