„Maxima“ ir pirkėjo ginčas teisme - kiek kainavo dešrelės?

Atkakliam pirkėjui, kuris pasijuto apgautas „Maxima“ prekybos centre, teismui nepavyko įrodyti, kad prekybininkai elgėsi nesąžiningai. Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nutartį, prekybos tinklui skirti 6000 baudą už pirkėjo klaidinimą.

Teismas reabilitavo "Maxima".<br>V. Ščiavinskas
Teismas reabilitavo "Maxima".<br>V. Ščiavinskas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 13, 2013, 7:18 PM, atnaujinta Mar 10, 2018, 1:49 AM

Ginčas kilo prieš dvejus metus, kai Akmenės gyventojas pirko dešrelių ir, esą, negavo nuolaidos, kurios tikėjosi. Nors kasininkė skirtumą kompensavo, pinigus paėmęs pirkėjas iškvietė policiją. Lrytas.lt rašė apie Akmenės gyventoją J. S., kuris 2011-ųjų gegužę pirko dešreles Naujojoje Akmenėje esančiame prekybos centre „Maxima“. Anot jo, prie dešrelių buvo nurodyta nuolaida – 35 proc. Tačiau kasoje ji nebuvo pritaikyta. Išsitarus apie tai kasininkei, pastaroji nedvejodama atidavė kainos skirtumą. Pinigus akmeniškis paėmė, tačiau panoro gauti tą patvirtinantį kvitą. Jo negavęs vyras ir iškvietė policiją.

Pareigūnai skundo deramai neįvertino ir netyrė, tačiau tai juos padaryti įpareigojo Joniškio rajono apylinkės teismas.

Akmenės rajono policijos komisariato atstovas teisme aiškino, kad pareiškėjas pirko visai kitas Klaipėdos virtas dešreles, o ne tas, kurioms taikyta nuolaida. Vertino tai, kaip pirkėjo neapdairumą perkant.

Teismas pirkėjo J.S. skundą dėl policijos veiksmų patenkino. Jis konstatavo, kad policijos pareigūnai netyrė prekybos centro darbuotojų veiksmų, nesirėmė nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymu.

Jame nurodyta, kad klaidinančiais veiksmais yra laikomas apgaulingos ar klaidinančios informacijos pateikimas.

Pirkėjas nenuleido rankų ir ginčas nukeliavo dar toliau. 2012-ųjų rugsėjį Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nutarė, kad bendrovė „Maxima LT“ pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą ir skyrė jai 6000 litų baudą.

VVTAT nutarime nurodė, kad „Maxima“ suklaidino vartotojus, jiems prekes parduodama už didesnę kainą, nei ta, kuri buvo nurodyta lentynose ar ant prekių pakuočių. Pernai lapkritį bendrovė „Maxima“ pateikė skundą Vilniaus apygardos administraciniam teismui. Praėjusią savaitę teismas panaikino VVTAT nutarimą ir perdavė jai bylą nagrinėti iš naujo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.