Sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės sistema (papildyta 17 val.)

Penktadienį, apie 14 val., sutriko banko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės sistema. Nors banko tinklalapis veikia, pabandžius prisijungti prie sistemos pranešama, kad prisijungti neįmanoma dėl sistemos trikdžių.

Pranešama, kad šiuo metu neveikia ir „Swedbank“ bankomatai.<br>R. Danisevičius
Pranešama, kad šiuo metu neveikia ir „Swedbank“ bankomatai.<br>R. Danisevičius
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Mar 15, 2013, 5:10 PM, atnaujinta Mar 9, 2018, 10:27 PM

Nors buvo pranešta, kad neveikia ir „Swedbank“ bankomatai, banko atstovė Orinta Barkauskaitė portalui lrytas.lt teigė, kad didžioji paslaugų dalis jau atkurta. Kol kas neveikia tik elektroninės bankininkystės sistema, bet ir ji turėtų greitai būti sutvarkyta.

 „Buvo laikini tinklo įrangos sutrikimai, šiuo metu aiškinamės priežastis. Banko klientai gali naudotis didžiąja dalimi banko paslaugų“, - sakė O. Barkauskaitė.

 17 val. 10 minučių į portalą lrytas.lt atsiųstame laiške „Swedbank“ atstovė patvirtino, kad elektroninės banko paslaugos (bankomatai, mokėjimo kortelės, internetinė bankininkystė) veikia su pertrūkiais, problemas bandoma pašalinti.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.