Vėl sutriko „Swedbank“ elektroninės paslaugos

Portalui lrytas.lt paskambinęs asmuo teigė, jog šiuo metu yra užsienyje ir negali prisiskambinti nei verslo nei privatiems klientams skirtais numeriais.

"Swedbank" elektroninės sistemos veikia su trukdžiais.<br>R. Danisevičius
"Swedbank" elektroninės sistemos veikia su trukdžiais.<br>R. Danisevičius
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Mar 18, 2013, 1:14 PM, atnaujinta Mar 9, 2018, 7:14 PM

Kaip praneša „Swedbank“, dėl sistemos nestabilumo gali būti laikinų nesklandumų ir skambinant trumpuoju banko numeriu.

Nuolat atnaujinamos informacijos apie elektroninių kanalų veiklą klientams siūloma ieškoti banko interneto svetainėje ir „Facebook“ paskyroje.

Portalui lrytas.lt paskambinęs asmuo teigė, jog šiuo metu yra užsienyje ir negali prisiskambinti nei verslo nei privatiems klientams skirtais numeriais.

Elektroninės „Swedbank“ paslaugos buvo sutrikusios ir praėjusį penktadienį. Tuomet dalis klientų taip pat negalėjo pasinaudoti elektroninės bankininkystės ar bankomatų paslaugomis, atsiskaityti už pirkinius „Swedbank“ mokėjimo kortelėmis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.