„Fazer“ grupė stiprina savo pozicijas

Pernai „Fazer“ grupės pardavimai paaugo 6,4 proc., o grupės pelnas metų pabaigoje siekė 68,6 mln. eurų. Pagrindinis dėmesys 2012 metais buvo nukreiptas į strategines ir organizacines reformas, kuriomis siekiama užtikrinti, kad bendrovė ir toliau augtų bei plėstųsi.

„Fazer Lietuva“ apyvarta, lyginant su 2011-aisiais, augo 4 proc. ir finansinių metų pabaigoje siekė 38,2 mln. litų.<br>A. Barzdžius
„Fazer Lietuva“ apyvarta, lyginant su 2011-aisiais, augo 4 proc. ir finansinių metų pabaigoje siekė 38,2 mln. litų.<br>A. Barzdžius
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 26, 2013, 12:04 PM, atnaujinta Mar 9, 2018, 7:49 AM

Pasak „Fazer“ grupės prezidento ir vykdomojo direktoriaus Karsteno Slottes, pernai „Fazer“ pakeitė savo strategiją. Vienas iš pokyčių - tinklo „Fazer Brands“ sukūrimas. Jis vienija grupės kepyklas, saldumynų gamybą ir naują „Cafe & Shops“ tinklą. „Fazer Brands“ jungia visus bendrovės prekių ženklus, kurių vertė ir vaidmuo rinkoje yra naujosios strategijos pagrindas.

„Fazer Lietuva“ apyvarta, lyginant su 2011-aisiais, augo 4 proc. ir finansinių metų pabaigoje siekė 38,2 mln. litų. Antrus metus iš eilės auga „Fazer“ saldumynų pardavimai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.