Palangos aplinkkelį ims tiesti nebent rudenį

Nors sutartis dėl Palangos aplinkkelio tiesimo pasirašyta jau balandžio viduryje, čia buldozeriai pradės burgzti geriausiu atveju tik spalio mėnesį.

Magistralės tęsinys nuo Vydmantų viaduko nusidrieks per laukus ir mišką.<br>E.Kazlaučiūnaitės nuotr.
Magistralės tęsinys nuo Vydmantų viaduko nusidrieks per laukus ir mišką.<br>E.Kazlaučiūnaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Alvydas Ziabkus („Lietuvos rytas”)

Apr 12, 2013, 8:14 AM, atnaujinta Mar 8, 2018, 10:28 AM

Lietuvoje pirmą kartą ruošiamasi įgyvendinti viešosios ir privačios partnerystės projektą, pagal kurį už privačias lėšas bus nutiestas ir vėliau 23 metus prižiūrimas 8,25 kilometro ilgio plentas, o valstybė investuotas lėšas dalimis sugrąžins per 23 metus.

Projektą įgyvendins specialiosios paskirties įmonė „Palangos aplinkkelis”, kurio akcininkai – bendrovės „Kauno tiltai” ir „Šiaulių plentas”.

Palanga seniai laukia

Nuo Vydmantų viaduko per laukus ir mišką nutiestas aplinkkelis už Palangos oro uosto įsilies į Palangos–Liepojos kelią.

Įgyvendinti šį projektą kainuos beveik 123,6 mln. litų.

Kelio tiesimo darbai atsieis apie 41,6 mln. litų. Likę pinigai bus skirti 23 metus truksiančiai kelio priežiūrai ir remonto darbams.

Šiam projektui reikalingas lėšas „Palangos aplinkkelio” įmonė skolinsis iš banko.

Kelio labiausiai laukė kurorto gyventojai, kuriems įgriso kiekvieną vasarą miestą kertančiame Klaipėdos plente keletą kartų padidėjantis transporto srautas.

Apskaičiuota, kad per kurortą į Palangos oro uostą, Šventąją ir Latviją per vasarą važiuoja apie 100 tūkst. transporto priemonių.

Statyba – dar negreitai

Tačiau aplinkkelio tiesimo ilgai laukę palangiškiai buldozerių sulauks dar negreitai.

„Konkursą laimėjome ir sutartį pasirašėme projektavimo, tiesimo ir priežiūros darbams atlikti, todėl pirmiausia turime sukurti būsimo kelio projektą”, – aiškino bendrovės „Palangos aplinkkelis” vadovas ir įmonės „Kauno tiltai” plėtros direktorius Vitoldas Sapožnikovas.

Tai turėtų užtrukti penkis mėnesius. Dar nuo vieno iki trijų mėnesių gali tekti laukti tiesimo leidimo.

Geriausiu atveju žemės darbai galėtų prasidėti vėlyvą rudenį, tačiau jei orai bus nepalankūs, jie bus nukelti į kitų metų pavasarį.

„Bet kuriuo atveju kelias turi būti nutiestas ir Vydmantų viaduko rekonstrukcija baigta iki 2015-ųjų vasaros”, – teigė V. Sapožnikovas.

Tęsinys bus siauresnis

Palangos aplinkkelis bus siauresnis nei 4 eismo juostų plentas nuo Klaipėdos iki Vydmantų sankryžos.

Projektuojamo magistralinio kelio plotis su kelkraščiais sieks apie 30 metrų ir bus dviejų eismo juostų.

„Pirmaisiais aplinkkelio metais prognozuojame vidutinį 3 tūkst. transporto priemonių eismą per parą. Tokiam srautui pakanka ir dviejų priešpriešinių eismo juostų.

Jeigu šis kelias būtų tiesiamas tokio pat pločio kaip nuo Klaipėdos, projektas pabrangtų dvigubai”, – tvirtino V. Sapožnikovas.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.