Švedijos baldų gamybos milžinė „Ikea“ praranda pirkėjus vidaus rinkoje

Švedijos baldų milžinės „Ikea“ pardavimai vidaus rinkoje sumažėjo, nors apskritai visi praėjusieji metai vėl buvo sėkmingi, trečiadienį rašo laikraštis „Dagens Industri“.

Koncernas iškėlė tikslą iki 2020 metų du kartus padidinti savo apyvartą.<br>123rf
Koncernas iškėlė tikslą iki 2020 metų du kartus padidinti savo apyvartą.<br>123rf
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

May 8, 2013, 1:37 PM, atnaujinta Mar 7, 2018, 1:57 AM

2012 metais kompanijos apyvarta pasaulyje išaugo 9,5 proc. ir siekė rekordinę sumą - 7 mlrd. eurų. Tačiau jos antrinė įmonė „Ikea Svenska Forsaljning“ savo naujausioje finansinėje ataskaitoje pranešė, kad jos apyvarta, palyginus su ankstesniu laikotarpiu, sumažėjo 1 proc. ir siekė 13,3 mlrd. Švedijos kronų (1,54 mlrd. eurų.

„Reikia pastebėti, kad vietos vartotojai pastaraisiais metais ne itin noriai skiriasi su pinigais“, - pastebi „Ikea“ antrinės įmonės vadovas Hakanas Svedmanas. Jo nuomone, naujaisiais metais taip pat vargu ar galima tikėtis teigiamų rezultatų.

Koncernas iškėlė tikslą iki 2020 metų du kartus padidinti savo apyvartą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: pabėgėlių integracija – nauda ar žala darbo rinkai?