Į antrąją vietą reitinge pakilo „Google“, kurios prekės ženklas pabrango 5 proc., iki 113,669 mlrd. dolerių, aplenkęs 3 proc. atpigusį IBM ženklą, - pastarojo vertė dabar siekia 112,536 mlrd. dolerių.
Dešimtukas brangiausių pasaulio ženklų pagal „BrandZ“ versiją atrodo taip:
1. „Apple“ - 185,071 mlrd. dolerių
2. „Google“ - 113,669 mlrd. dolerių
3. IBM - 112,536 mlrd. dolerių
4. „McDonald`s“ - 90,256 mlrd. dolerių
5. „Coca Cola“ - 78,415 mlrd. dolerių
6. AT&T - 75,507 mlrd. dolerių
7. „Microsoft“ - 69,814 mlrd. dolerių
8. „Marlboro“ - 69,383 mlrd. dolerių
9. „Visa“ - 56,06 mlrd. dolerių
10. „China Mobile“ - 55,368 mlrd. dolerių.
Daugiausia per metus (iškart 63 proc.) pabrango „Prada“ ženklas, jo vertė dabar siekia 9,454 mlrd. dolerių ribą. Tačiau netgi toks staigus šuolis atnaujintame reitinge kompaniją „Prada“ pakėlė tik į 95-ąją vietą. Tuo tarpu praėjusiais metais į 100-uką nepatekęs „Gucci“ prekės ženklas šiemet pabrango 48 proc. ir iškart pakilo į 68-ąją vietą. 60 proc. pabrangęs „Zara“ ženklas iškart pakilo per 31 poziciją į 35-ąją vietą.
Tarp naujokių šiemet - britų telekomunikacijų kompanija „BT Group“ (94-oji vieta), bankas „J.P. Morgan“ (93-ioji vieta), „Yahoo!“ (92-oji vieta), Australijos bankas „Westpac“ (88-oji vieta), mažmenininkė „Woolworths“ (80-oji vieta) ir Australijos-Naujosios Zelandijos bankų grupė ANZ (52-oji vieta).