Rinkodaros specialistas: reklama negrįžtamai evoliucionavo

Naujausios technologijos visiškai pakeitė žmonių mąstyseną, o dalis reklamos iki šiol veikia pagal seną modelį ir dėl to yra neefektyvi, įsitikinęs internetinės rinkodaros specialistas iš Vokietijos Dietmaras Dahmenas.

Kaip puikų pavyzdį D. Dahmenas pateikė gėrimų gamintojos „Coca Cola“ rinkodaros kampaniją „Hug Machine“ (apkabinimų mašina).<br>Stop kadras iš „Youtube“ vaizdo įrašo
Kaip puikų pavyzdį D. Dahmenas pateikė gėrimų gamintojos „Coca Cola“ rinkodaros kampaniją „Hug Machine“ (apkabinimų mašina).<br>Stop kadras iš „Youtube“ vaizdo įrašo
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

May 31, 2013, 7:44 PM, atnaujinta Mar 6, 2018, 12:53 AM

„Pamirškite milijonus žmonių prie televizorių. Anksčiau reklama buvo skirta milijonams. Tai buvo viena itin stipri žinutė visiems. Dabar senieji dinozaurai evoliucionavo – reklama skirta vienam žmogui“, - penktadienį vykusiame lietuviškos reklamos festivalyje kalbėjo vokietis.

Juokais jis palygino reklamos vartotojus su šunimis ir katėmis – esą anksčiau žmonės buvo paklusnūs ir darė tai, ką liepė reklama, o dabar jie darosi vis savarankiškesni.

„Anksčiau prekės ženklas kalbėjo, o pirkėjas klausėsi. Dabar padėtis apsivertė – pirkėjas kalba net daugiau už prekės ženklą. Jis aktyviai dalinasi informacija, rašo komentarus, rekomenduoja prekes draugams“, - apie kelis metus vykstančias tendencijas kalbėjo specialistas.

Jo pateiktais duomenimis, apie 47 proc. žmonių pasitiki reklama, o žmonėmis pasitiki apie 98 proc. pirkėjų. Taip yra dėl to, kad reklama daiktą giria „iš reikalo“, o tą patį sakantys paprasti žmonės – norėdami pasidalinti geru jausmu su kitais.

Kaip puikų pavyzdį D. Dahmenas pateikė gėrimų gamintojos „Coca Cola“ rinkodaros kampaniją „Hug Machine“ (apkabinimų mašina). Kompanija tiesiog pastatė gėrimų apratą, kuris duodavo „Coca Cola“ skardines už dyką – užtekdavo jį apkabinti.

Maždaug 5 tūkst. JAV dolerių kainavusi idėją įmonei atnešė žiniasklaidos ir žmonių dėmesio už maždaug 51 mln. JAV dolerių.

* * *

Nuo 2002 metų gyvuojančio festivalio „Adrenalinas“ tikslas – skatinti konstruktyvią reklamos agentūrų konkurenciją bei puoselėti kūrybiškumą reklamos industrijoje. 

Vienintelį lietuviškos reklamos festivalį kasmet organizuoja Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija. Renginio metu pagerbiami geriausi reklamos kūrėjai bei reikšmingiausi jų metų darbai.

Kiekvienais metais reklamos kūrėjai skirtingose kategorijose pateikia apie 200 darbų. Konkursui pateiktus darbus vertina iš Lietuvos bei užsienio reklamos ekspertų sudaryta kompetentinga komisija.

Šiais metais lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ bus įteikti aukso, sidabro ir bronzos apdovanojimai geriausiems kūrėjams 22 nominacijose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.