Iš Klaipėdos uosto laivas „Marina“ išgabeno 68,3 tūkst. tonų geležies rūdos. Maksimali šio „Postpanamax“ tipo laivo grimzlė siekia 13,84 m. Atsižvelgus į esamas hidrologines, meteorologines ir navigacines sąlygas laivas buvo pakrautas iki 13,35 m grimzlės. Tam, kad pavyktų pakrauti tokį kiekį krovinio, prie šį pavasarį rekonstruotų 8 ir 9 krantinių buvo gilinama ir akvatorija. Darbai užbaigti birželio 21 dieną.
Krantinių rekonstrukciją Uosto direkcijos užsakymu atliko Vokietijos bendrovė „Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft“. Projekto vertė – 24 mln. litų. Abiejų krantinių bendras ilgis siekia 255 m.
„Šis pavyzdys įrodo, kad laiku užbaigtas ir naudoti perduotas objektas garantuoja efektyvią uosto veiklą, stiprina jo konkurencingumą, užtikrina krovinių srautų didėjimą. Tuo pačiu tai puikus Uosto direkcijos ir uosto kompanijos bendradarbiavimo pavyzdys“, - teigė Klaipėdos uosto generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža vylėsi, jog greitai prie kompanijos naudojamų krantinių bus galima krauti „Postpanamax“ laivus, kurių grimzlė siekia 13,9 m.
„Galimybė į laivus sutalpinti didesnį krovinių kiekį sudaro sąlygas mūsų kompanijai didinti apyvartą ir gauti daugiau pajamų. Taip sukuriame daugiau darbo visai transporto grandinei ir Lietuvos valstybei“, - džiaugėsi A. Pauža.