Verslininkai plačiau atveria pinigines reklamai

Reklamos rinkos dalyviai,

Po pirmojo pusmečio sąstingio klientai kiek plačiau atveria pinigines reklamai.<br>V.Balkūno nuotrauka iš archyvo
Po pirmojo pusmečio sąstingio klientai kiek plačiau atveria pinigines reklamai.<br>V.Balkūno nuotrauka iš archyvo
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Aug 12, 2013, 12:39 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 12:17 AM

„Nepaisant to, kad BVP kyla ir vartotojų pasitikėjimo indeksas išbrido iš krizės žemumų. Antras ketvirtis - taip pat be didelio optimizmo“, - sakė žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovas Vasaris Oržekauskas

Tačiau antras šių metų pusmetis, anot jo, turėtų būti geresnis už pirmąjį, nes vartojimas didėja, o tada daugėja ir reklamos.

Didžiausios reklamos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ generalinė direktorė Ramunė Malinauskienė teigia, kad pirmąjį 2013 metų ketvirtį finansiniai rodikliai krito 20 proc., palyginti su 2012 metų tuo pat periodu, klientai mažino biudžetus, tačiau dabar bendrovė jau pasivijo šių metų plano rodiklius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.