Radijas, kinas ir internetas – šiais metais augantys reklamos kanalai

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio – liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 2,6 proc palyginti su pernai analogišku laikotarpiu. Labiausiai šiuo laikotarpiu augo radijo, kino ir interneto reklamos apimtys.

Nuo šių metų pradžios labiausiai augo radijo reklamos apimtys.<br>123rf nuotr.
Nuo šių metų pradžios labiausiai augo radijo reklamos apimtys.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Aug 29, 2013, 12:35 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 4:31 PM

Lyderio pozicijas labiausiai reklamuojamų produktų grupėse nesikeičia – šiemet jas išlaiko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės. Labiausiai, iki 40,5 proc., reklamos apimtys mažėjo mobilaus ryšio operatorių grupėje.

„Nuo šių metų pradžios labiausiai augo radijo reklamos apimtys. Palyginti, pernai radijo reklamos augimas siekė 3 proc., tuo metu šiemet jis šoktelėjo iki 25 proc. Radijo reklamos laiko augimui įtakos turėjo įvairiems reklaminiams žaidimams skirtos sekundės“, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.