Keleiviai renka ir tikrina įvairią informaciją ir spėlioja, kodėl jie buvo palikti Vilniaus oro uoste.
„Skrydžio organizatoriai galėjo iš anksto paskelbti apie nesklandumus, tada būtume kitaip planavę savo laiką. O dabar atvykome į Vilnių nemiegoję, tikėjomės pakilti 5 val. 30 min., bet lėktuvo nebuvo“, - lrytas.lt sakė viena iš keleivių.
Užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ informuoja, kad laikantis visų skrydžio saugos reikalavimų ir norminių teisės aktų turėjo atidėti skrydį Vilnius – Antalija, Antalija – Vilnius dėl pastebėtų lėktuvo skrydžių saugos trūkumų Vilniaus oro uoste.
V.Fabijonaitė teigia, kad šiam skrydžiui įvykdyti „Small Planet Airlines“ atskraidina savo orlaivį iš Lenkijos ir jau 22 val. keleiviai turėtų išskristi į Turkijos kurortą.
„Įdomu, ar bendrovė šįsyk nemeluoja, ar mūsų neapgaus“, - pyktį ir abejones lieja į Turkiją pirmą kartą gyvenime skrendantis Lukas.
„Small Planet Airlines“ atstovai tikina, kad jie nuoširdžiai apgailestauja bei atsiprašo keleivių už šiuo metu patiriamus nepatogumus.
„Susidarius tokiai situacijai bei suprasdami, kiek nepatogumų tai sukelia keleiviams, „Small Planet Airlines“ daro viską, kad keleiviais būtų pasirūpinta: keleiviams buvo suteikti trys maitinimo kuponai kurių vertė – 15 litų, 25 litų ir dar kartą 25 litų kuponai maistui bei gėrimams įsigyti. Keleiviai buvo išleisti iš steriliosios zonos, o tiems kurie atvykę iš kitų miestų, pasiūlyta apsistoti viešbutyje“, - rašoma bendrovės pranešime.
„Small Planet Airlines“ informuoja, kad dėl minėto užlaikymo vėluos skrydis į Barseloną.
Keleiviai yra iš anksto informuoti apie numatomą 3 valandų vėlavimą.