Vėliavėlių pardavėjai galvoja, kad tai buvo tiesiog mada, kur baigėsi.
„Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė sakė, kad, nors vėliavėlės vis dar išlieka populiariausiu suvenyru, šiemet jų parduodama ženkliai mažiau.
„2011 m. tai buvo labai madinga - visi norėjo būti patriotais, o dabar didžiausi patriotai perka tarškalus arba šalikus“, – pasakojo ji.
„Lukoil“ atstovė Nomeda Baranauskienė sakė taip pat pastebėjusi, kad jų degalinėse vėliavėlių parduodama mažiau, nei ankstesniais metais. Dėl to pirkėjams netgi siūloma akcija „2 už 1 kainą“.
Pirks daugiau, jei pateks į pusfinalį ar finalą
R.Saulytė tikino, kad jeigu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinei čempionate Slovėnijoje tolimesniame etape seksis geriau, tada pirkėjai prekybos centruose daugiau pirks ne tik alaus ir traškučių, bet ir vėliavėlių savo automobiliams.
N.Baranauskienė sutiko su „Maxima LT“ atstovė ir pridėjo, jog net ir pasibaigus vėliavėlių ant automobilių madai, rinktinei laimėjus jų perkama bus daugiau.