Oro uosto vadovo žodžiai įskaudino „Wizz Air“

Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) generalinio direktoriaus Gedimino Almanto žodžiai, kad sutartys su žemų sąnaudų oro bendrovėmis nenaudingos TVOU, pribloškė vengrų žemų sąnaudų bendrovės „Wizz Air“ atstovus: jie tikri, kad jų kompanija Vilniuje atsirado tuo metu, kai jame skrydžių buvo smarkiai sumažėję, ir padėjo atsitiesti konkurencinėje kovoje su Rygos oro uostu.

„Wizz Air“ tikra, kad jos teikiama nauda yra reikšminga ir Vilniaus oro uostui, ir visos Lietuvos ekonomikai.<br>V.Balkūno nuotr.
„Wizz Air“ tikra, kad jos teikiama nauda yra reikšminga ir Vilniaus oro uostui, ir visos Lietuvos ekonomikai.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Sep 26, 2013, 1:53 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 6:47 PM

„Tiek „Wizz Air“, tiek „Ryanair“ turi sutartis Vilniaus oro uoste, kurios galios dar trejus metus. Jų negalima nei pakeisti, nei nutraukti ir jos yra labai nenaudingos oro uostui“, – interviu „Lietuvos rytui“ sakė G.Almantas.

„Wizz Air“ įžengė ir pradėjo investuoti į Lietuvos oro transporto rinką tuo metu, kai kitos oro linijos bankrutavo („FlyLaL“) ar stipriai sumažino maršrutų ir skrydžių skaičių („airBaltic“).

Nuo tada, kai pradėjome savo veiklą nepakankamai naudojamame oro uoste, mūsų oro linijų bendrovė išaugo siūlydama maršrutus ir skrydžius jau su trimis orlaiviais. Tokiu būdu „Wizz Air“ leidžia Vilniaus oro uostui padalyti savo veiklos išlaidas didesniam keleivių skaičiui ir tapti konkurencingesniam tarp kitų regiono oro uostų, pavyzdžiui, Rygos.

Keleiviai Lietuvoje dabar turi daug tiesioginių tarptautinių skrydžių žemų sąnaudų bendrovėmis, kurie padeda taupyti ir laiką, ir pinigus. Be to, kai jie skrenda su „Wizz Air“ iš Vilniaus, pinigai lieka Lietuvoje, o ne Rygoje ar kituose Baltijos šalių oro uostuose. Nauji mūsų maršrutai į Norvegiją, Izraelį, Gruziją ir Graikiją leidžia vietiniams keliautojams pamatyti naujas vietas ir pritraukti turistų į Lietuvą“, – sakė „Wizz Air“ atstovas Danielis de Carvalho.

„Wizz Air“ savo indėlį į TVOU iliustravo ir skaičiais. 2011-aisiais jie siūlė 266 tūkst. vietų keleiviams skrydžiuose iš ir į Vilnių, 2012-aisiais – 550 tūkst., šiuos metus planuojama baigti pasiekus 638 tūkst. vietų, o kitais metais pasiekti 820 tūkst. vietų.

Duodamas interviu „Lietuvos rytui“ G.Almantas sakė, kad Lietuvai tinkamas variantas būtų, jei žemų sąnaudų bendrovės skraidintų iš Kauno oro uosto. Tiesa, ne kartą „Wizz Air“ yra pasakęs, kad Kaunas jų nedomina.

„Mūsų vizija gali būti vienokia, o oro bendrovės turi savų. „Wizz Air“ žemesnės kainos Kaune nemotyvuoja. Priversti skraidyti iš Kauno mes jų negalime“, – sakė TVOU vadovas.

Tuo tarpu „Wizz Air“ atstovas tikras, kad žemų sąnaudų oro bendrovės ypač naudingos Vilniuje.

„Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ taip pat atkreipė dėmesį į pigių skrydžių bendrovių reikšmę Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Beveik pusė keleivių, kurie naudojasi šiuo oro uostu, renkasi pigių skrydžių keliones.

Augantis keleivių skaičius prisideda prie naujų darbo vietų kūrimo ir potencialiai pritraukia daugiau komercinės veiklos, kuri gali padidinti neaviacines paslaugas oro uoste, tokias kaip automobilių stovėjimo aikštelės, prekyba ar maitinimas“, – rašoma „Wizz Air“ pranešime.

Oro bendrovė remiasi TVOU statistika: 2013 metais nuo sausio iki rugpjūčio keliavo 1,8 mln. TVOU keleivių.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.