Trijų minučių vaizdo klipe rodoma, kad 93 proc. šalies piliečių turi vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą (ES vidurkis yra 73 proc.), maždaug pusė visų gyventojų čia kalba dviem užsienio kalbomis, taip pat atkreipiamas dėmesys į žemas patalpų nuomos kainas, išplėtotą infrastruktūrą.
Vaizdo klipas pirmą kartą viešai parodytas trečiadienį. Filmavime dalyvavo užsienio bendrovių vadovai, „Investuok Lietuvoje“ ir kitų šalies įmonių komandos, studentai bei mokslininkai. Projektą kūrė „Investuok Lietuvoje“ komanda kartu su lietuvių audiovizualinių projektų kūrėjais pvz.lt ir Didžiosios Britanijos kūrybinės komunikacijos agentūra „Curious“.
Vaizdo klipas Lietuvą reprezentuos įvairiuose tarptautiniuose verslo renginiuose, bus naudojamas „Investuok Lietuvoje“, diplomatinių atstovybių ir kitų viešojo bei privataus sektoriaus atstovų komunikacijos priemonėse.