„Po Panemunės tilto statybos tai bus kitas svarbus žingsnis Kauno miesto plėtrai. Manome, jog 2014–2020 metų finansinėje perspektyvoje įmanoma nutiesti aplinkkelį, kuris padėtų sutaupyti laiko ir pinigų, be to, pritrauktų papildomų investicijų“, – sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Šis projektas reikšmingas ne tik dėl 2015 metais į Kauną ateinančios vėžės „Rail Baltica“, būsimo Viešojo logistikos centro, rašo „Lietuvos ryto“ priedas „Laikinoji sostinė“.
Petrašiūnuose ties Amalių pervaža nuolatos susidaro automobilių spūstys – aplinkkelis padėtų jų išvengti. Bendrajame miesto plane patvirtinta, kad pietrytinis aplinkkelis taps viena svarbiausių miesto transporto arterijų.
„Aplinkkelis perimtų tranzitinių automobilių, šiuo metu važiuojančių vakariniu lankstu, srautą, be to, automobiliai, atvykstantys nuo Lenkijos sienos, galėtų važiuoti Ateities plentu“, – teigė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Skilandis.
Šiuo metu siunčiama informacija 200 savininkų, kurių žemė ribojasi su aplinkkelio sklypu. Su jais vyks diskusijos dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams, taip pat seniūnijose detalusis planas bus svarstomas viešai.
Šiemet siekiama patvirtinti detalųjį aplinkkelio planą, tuomet bus galima ruošti techninius lanksto projektus. Aplinkkelis planuojamas Petrašiūnų ir Panemunės seniūnijų teritorijose.