Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pažadėjo, kad nuo Šeštokų iki Paryžiaus bus galima nuvažiuoti jau ateinančių metų pradžioje, o nuo Kauno iki Prancūzijos sostinės nubildėsime 2015-ųjų spalio-gruodžio mėnesiais.
„Projektas „Rail Baltica“ popieriuje pradėtas 2002 metais. Dveji pastarieji metai buvo intensyvių statybų laikas. Per jį turime nutiesti apie 120 km geležinkelio, su pritaikyta valdymo sistema.
"Šiandien darbai vyksta nuo Lenkijos iki pat Kauno“, - žurnalistams kalbėjo susisiekimo ministras.
Anot jo, dalis „Rail Baltica“ projekto - „Rail Baltica 1“ - šiandien jau kone baigta, todėl „reikia pradėti galvoti apie naujus projektus ir sudaryti sąlygas ekonomikai augti“.
„Rail Baltica 1“, tai projektas, pagal kurį nuo Lietuvos-Lenkijos sienos iki Kauno nutiesta nauja europinė vėžė, o nuo Kauno iki Latvijos pasienio – rekonstruota jau esama vėžė. Įgyvendinant projektą „Rail Baltica 2“ nuo Kauno iki Latvijos būtų nutiesta nauja europinė vėžė. Tiesa, kol kas dar nežinia – ji eis per Šiaulius, ar per Panevėžį. Kuris kelias bus pasirinktas, paaiškės po to, kai visuomenė bus supažindinta su strateginio poveikio aplinkai vertinimo studija, kai ministeriją pasieks savivaldybių tarybų ir visuomenės atstovų išvados.
„Tikimės, kad tas projektas, apie kurį dar tik mąstome ir kuris kol kas yra tik popieriuose, gaus finansavimą. Tai - tik ilgos kelionės pradžia“, - palydėdamas traukinį į simbolinę kelionę sakė R.Sinkevičius.