Kompanijos, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip „Barbie“, „Hot Wheels“ ir „Fisher-Prices“, grynasis pelnas trečiąjį metų ketvirtį išaugo iki 422,8 mln. dolerių (arba 1,21 vienai akcijai) nuo 365,9 mln. dolerių (arba 1,04 dolerio vienai akcijai) prieš metus.
„Reuters“ apklausti ekspertai prognozavo maždaug 1,12 dolerio vienai akcijai pelną.
Bendrieji „Mattel“ pardavimai pakilo 6 proc., iki 2,21 mlrd. dolerių, kai tuo tarpu analitikai prognozavo 2,17 mlrd. dolerių.
Garsiųjų lėlių Barbių („Barbie“), pirmą kartą prekyboje pasirodžiusių daugiau nei prieš 50 metų, pardavimai padidėjo 3 proc., po keturis ketvirčius iš eilės trukusio nuosmukio. Vis dėlto lėlės „Monster High“ ir „American Girl“ šiuo metu yra populiaresnės už lėles „Barbie“.
Lėlių „American Girl“ pardavimai trečiąjį ketvirtį, lyginant su analogišku praėjusių metų ketvirčiu, išaugo 20 proc. Visų kitų mergaitėms skirtų žaislų, įskaitant ir lėles-pabaisas „Monster High“, pardavimai padidėjo 28 procentais.