„Savo jėgas sutelkėme į maršrutus, kurių keleiviams reikia labiausiai, ir sumažinome skrydžių skaičių maršrutais, kurie nebuvo tokie populiarūs. Tai mums padėjo sėkmingai padidinti savo apyvartą, o laisvus lėktuvus skirti naujoms kryptims“, – sako „airBaltic“ komercijos direktorius Michaelas Grimmas.
Jo teigimu, oro bendrovė šį sezoną pasitinka turėdama daugiau partnerių ir savo keleiviams pasiūlys dar geresnių paslaugų. „Bendradarbiaudami su „Etihad Airways“ galime žymiai sumažinti kelionės tarp Rygos ir Abu Dabio laiką. Keleiviai greičiau nuskris ir į Australiją, Azijos, Afrikos ir Artimųjų Rytų šalis. Be to, pradėję bendradarbiauti su „Transaero Airlines“ savo klientams pagerinome susisiekimą su Rytinėmis kaimynėmis“, – pasakoja M. Grimmas.
Tarp Rygos ir Abu Dabio „airBaltic“ su „Etihad Airways“ tiesiogiai skraidyti pradės nuo gruodžio mėnesio. Jie bus vykdomi pagal bendro kodo sutartį. Į Kipro kurortą Larnaką „airBaltic“ skraidins saulės pasiilgusius poilsiautojus.
Žiemos sezonui oro bendrovė padidino skrydžių skaičių iš Rygos į Kijevą. Dabar „airBaltic“ lėktuvai tarp šių sostinių skraidys tris kartus per dieną.
„airBaltic“ šį sezoną dažniau skraidys ir į Rusijos sostinę. Į Maskvos „Vnukovo“ oro uostą bendrovė skraidins šešis kartus per savaitę, o į „Domodedovo“ oro uostą – kartą per dieną. Oro bendrovės partnerystė su „Aeroflot“ jai leidžia keleivius į Maskvos „Sheremetyevo“ oro uostą skraidinti 28 kartus per savaitę.
Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.