Reklamdavių PBK kanale – dvigubai mažiau

Naują lapą lietuviškosios socialinės atsakomybės sampratoje atvertė pastarojo mėnesio įvykiai – po skandalingos laidos apie Sausio 13 d. reklamdaviai vienas po kito paliko PBK kanalą – vieni tai darė tyliai, kiti kalbėjo garsiai. Tiesa, reklamuotis šiame kanale pradėjo ir kelios naujos bendrovės.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-10-28 08:58, atnaujinta 2018-02-20 19:28

Tiesa, bendrovių, kurios nutraukė sutartį su PBK, yra gerokai daugiau – reklamdavių, per dieną transliavusių bent vieną reklaminį klipą, palyginti spalio 1 ir 20 dienas, kanale sumažėjo daugiau nei perpus: nuo 62 iki 27, o parodytų klipų skaičius atitinkamai sumenko nuo 386 iki 244, rašo „Verslo žinios“.

„Reikia įvertinti ir faktą, kad kai kurios planuotos kampanijos šiuo periodu tiesiog baigėsi, tačiau bendra tendencija, jog reklamdavių skaičius gerokai sumažėjo, akivaizdi“, – sako Arūnas Kemežys, reklamos planavimo agentūros „Open Agency“ vadovas.

Kaip rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys, sulig skandalo įkarščiu iš PBK išėjo UAB „GlaxoSmithKline“, AB „Lesto“, UAB „Druskininkų Rasa“, AB Lietuvos paštas, UAB „Bitė“, prekybos tinklai „Rimi“, „Panorama“, UAB „Makveža“ ir t. t. Daugelis jų savo reklamą, norėdamos pasiekti prarastą kitakalbę auditoriją, perskirstė į kitus rusiškus kanalus. Taip pasielgė ir „Tele2“ – reklamą pasirinko „NTV Mir“ kanale.

„Švyturys-Utenos alus“ išliko nuosekliausias – visiškai nutraukė reklamą rusiškuose kanaluose, rašo „Verslo žinios“.

Reklamdavių, pasitraukusių iš PBK kanalo, yra nemažai, tačiau ne visoms bendrovėms svarbus pasirodė socialinės atsakomybės aspektas. Tarp naujų reklamdavių – UAB „Vičiūnai“, UAB „Perlo kreditai“, bankas „Swedbank“.

TNS LT tyrime nurodyta, jog ir „Mondelez International“ (buv. AB „ Kraft Foods Lietuva“) reklamuojasi minėtame televizijos kanale. Tačiau Korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė Baltijos šalims Rasa Bagdonienė sako, jog įmonė reklamą PBK praėjusią savaitę nutraukė. „Panašu, kad tuo metu, kai tyrimų bendrovė rinko medžiagą, mūsų reklama dar sukosi PBK. Prisiimame dalį atsakomybės, kad nebuvome tokie greiti“, - kalbėjo R.Bagdonienė.

„Nuo skandalo pradžios banko nuostata buvo labai griežta – sustabdyti savo reklamą šiame kanale. O tie kelias paskutines spalio dienas parodyti klipai – tarsi skolos grąžinimas už praėjusį reklaminį projektą.

Tačiau jie to nesuderino nei su mumis, nei su mūsų žiniasklaidos planavimo agentūra, – padėtį „Verslo žinioms“ aiškina Asta Margevičienė, „Swedbank“ Rinkodaros departamento direktorė.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.