Įmonės pavadinimas „Barbora“ ne toks iškilus, kaip „Akropolis“, bet gali tapti rimtu konkurentu. Kaip lrytas.lt pasakojo I.Staškevičius, pradėjus veikti „Barborai“, pirkėjams internete būtų pasiūlytas kasdienio vartojimo prekių – tiek maisto, tiek pramoninių – asortimentas. „Kainos, kruopščiai atrinktas asortimentas ir patogus pristatymas – pagrindiniai šito verslo argumentai“, – kalbėjo verslininkas.
Įkelti koją į elektroninę prekybą verslininkus suviliojo dar neišsemtos šios srities verslo galimybės.
„Prekyba prekes užsisakant internetu – dinamiškai besivystanti šaka. Čia nėra nusistovėjusių taisyklių, kaip tradicinėje prekyboje. Todėl nedidelei naujai kompanijai gali būti lengviau sukurti patrauklių sprendimų ir juos pritaikyti, – kalbėjo I.Staškevičius. – Nemanau, kad labai klystume, jei sakytume, kad paklausa nuosekliai auga, o žmonių vartojimo įpročiai po truputį keičiasi – kasdien vis daugiau tokių, kurie naudojasi internetu“.
Pradinis darbuotojų branduolys jau suformuotas, tačiau kol kas nežinia, kiek jų dirbs, kai elektroninės prekybos sistema pradės veikti.
Planuojama, kad pati prekyba turėtų vykti Lietuvoje, tačiau tikimasi sukurti tokį sprendimą, kuris tiktų užsieniui. Į šias ambicijas atsižvelgta ir renkant verslo pavadinimą.
„Turime darbo patirties ne tik Lietuvoje, tad kodėl jos nepritaikius „Barborai“, – lrytas.lt sakė I.Staškevičus.
Pagrindinis investuotojas – N.Numavičius. „Barbora“, anot pašnekovo – jo sprendimas. Vis dėlto, I.Staškevičius svarsto, jog jie bus ne vieninteliai projekto bendraturčiai.
Paklaustas, kokios investicijos į „Barborą“, verslininkas sakė: „Investicijos kol kas nėra didelės, bet turint gerą idėją ir žmonių, gebančių ją realizuoti, pinigų rasti – mažiausia problema“.