„Didžioji dalis Lietuvoje veikiančių el. parduotuvių taikosi į šeimų segmentą arba dirbančius specialistus. Todėl, nors renginių ir vakarėlių Helovino tema jau vyksta nemažai, prekybininkai internetu neskuba sekti šios tendencijos. Be abejo, prie to prisideda ir kultūriniai dalykai – nemaža visuomenės dalis vertina Heloviną kaip visiškai svetimą šventę, kurios nuotaika nedera su lietuviškomis Vėlinių tradicijomis“, - teigia S.Savickienė. Tyrimo metu buvo aplankyti 107 įvairaus pobūdžio prekėmis prekiaujančių lietuviškų el. parduotuvių tituliniai puslapiai. Duomenys surinkti 2013 m. spalio 30 d.
Helovino šventė į elektronines parduotuves neužsuka
Pastaraisiais metais Lietuvoje populiarėjanti Helovino šventė šalies elektroninėse parduotuvėse beveik nejuntama. Nors užsienio el. prekybos vietose šios šventės proga paprastai vykdoma daug specializuotų akcijų su Helovino atspalviu, Lietuvoje ją išnaudoja vos keletas el. parduotuvių. Iš daugiau nei 100 didžiausių lietuviškų el. parduotuvių, su Helovinu susijusių akcijų ar pasiūlymų šiemet turėjo mažiau nei 5 proc., rodo mokėjimo būdo internetu „Sving“ atliktas tyrimas.
Daugiau nuotraukų (1)