Naujoji vartotojų karta: neprieraišūs, judrūs, ieškantys išskirtinumo

Naujoji karta, dažnai krikštijama skambiu generation Y vardu, kaip diena ir naktis skiriasi nuo ankstesniųjų kartų vartotojų. Jie yra technologiškai išprusę, gali pasigirti labai dideliu socialinių kontaktų skaičiumi, tačiau nori jaustis vertinami bei išskirtiniai.

Ši karta kelia naujus iššūkius prekių ženklams, kurie buvo įpratę komunikuoti su vartotoju, vertinančiu saugumą ir prisirišančiu prie stiprių pasaulinių vardų.<br>Organizatorių nuotr.
Ši karta kelia naujus iššūkius prekių ženklams, kurie buvo įpratę komunikuoti su vartotoju, vertinančiu saugumą ir prisirišančiu prie stiprių pasaulinių vardų.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 7, 2013, 10:39 AM, atnaujinta Feb 20, 2018, 1:18 PM

Ši karta kelia naujus iššūkius prekių ženklams, kurie buvo įpratę komunikuoti su vartotoju, vertinančiu saugumą ir prisirišančiu prie stiprių pasaulinių vardų. Šie jauni vartotojai ypač stiprią įtaką daro sporto prekių rinkai ir skatina iš naujo peržiūrėti naudojamas veiksmų taktikas.

„Jauni, dinamiški, nuolat ieškantys kažko naujo bei išskirtinio, galinčio patenkinti jų ego, žmonės šiandien labai stipriai formuoja sporto prekių rinką, tad ir mes turime keistis tam, kad patenkintume jų poreikius, – sako „Sportland“ tinklo vadovas Vladas Korsakovas. – Būtent galvodami apie juos mes šiais metais nusprendėme pristatyti du naujus prekių ženklus – išskirtinai ekstremaliam žiemos bei vandens sportui skirtą „Quiksilver“ bei į moteris orientuotą „Roxy“. Pasak V. Korsakovo, tai pirmasis sezonas, kuomet dirbama su šiais prekių ženklais, tad kol kas tik tikrinamos pirkėjų reakcijas, žiūrima, ar pateisinami jų lūkesčiai.

V.Korsakovas pastebi, kad iki šiol sporto prekių rinkoje vyravo į vyrus orientuoti prekių ženklai ir trūko išskirtinio dėmesio moterims.

„Galime aiškiai matyti, kad iki šiol dominavo vyrauja vyriški prekių ženklai, kurie dažniausiai pristato atskiras linijas moterims. Aiškiai išreikštų tik moterims skirtų prekių ženklų nėra daug – ypač kalbant tiek apie žiemos, tiek apie vandens sportą, – sako „Sportland“ vadovas. – Visgi galvojant apie šiandienos pirkėjas akivaizdu, kad joms reikia išskirtinio dėmesio, tad tikimės, kad „Roxy“ sėkmingai užpildys šią nišą.“

Pasak V.Korsakovo, Baltijos šalių rinka yra pakankamai sudėtinga prekių ženklams, kurie čia nori pristatyti žiemos sportui skirtą produkciją.

„Specializuotoms parduotuvėms, prekiaujančioms aukštųjų technologijų drabužiais, avalyne, kol kas nėra rinkos – tikrai ne kiekvienas slidinėjimo entuziastas gali sau leisti įsigyti striukę, kainuojančią daugiau nei pustrečio tūkstančio litų,“ – sako „Sportland“ vadovas. Visgi jis pastebi, kad dalis tų, kurie išmėgina tam tikrą sporto šaką – slidinėjimą, snieglentes, jėgos aitvarus ir kt. – susižavi jomis ir pradeda dairytis aukštesnės kokybės, technologiškai geresnių produktų su išliekamąja verte.

Be to, Baltijos šalyse skiriasi ir žmonių pomėgiai, formuojantys sporto prekių asortimentą.

„Pavyzdžiui, Estijoje populiariausias žiemos sportas yra lygumų slidinėjimas, o lietuviai labiau mėgsta kalnus, savaitgaliais keliauja į Druskininkus arba atostogas renkasi Rytų ar Vakarų Europos slidinėjimo kurortuose – ši sporto šaka paprastesnė, reikalauja mažiau ištvermės nei 15 km kelionė lygumų slidėmis,“ – patirtimi dalinasi tarptautinio sporto ir laisvalaikio prekių tinklo vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.