“Barclays“ tiria, kas nugvelbė klientų duomenis

Didžiausias britų bankas „Barclays“ pradėjo tyrimą dėl kelių tūkstančių klientų asmeninių duomenų vagystės, informuoja BBC. Apie duomenų pasisavinimą, kaip rašo „Mail on Sunday“, pranešė anoniminis šaltinis pateikęs įrodymų.

Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Feb 10, 2014, 9:04 AM, atnaujinta Feb 16, 2018, 12:43 PM

Anot šalinio, buvo pasisavinta informacija apie finansus, sveikatos būklę, socialinio draudimo numerį, paso duomenys. Kaip nurodo šaltinis, ši informacija „juodoje rinkoje galėjo kainuoti kelis milijonus svarų“. Anot jo, pavogta apie 27 tūkst. „Barclays“ klientų informacija vėliau buvo parduota.

Banko atstovai tikina palaikantys ryšį su priežiūros institucijomis ir nukentėjusiais klientais. „Mes bendradarbiausime su valdžia, siekdami nustatyti ir nubausti nusikaltėlį“, – sakė „Barclays“ atstovas.

Maksimali bauda, kuri gali būti skirta „Barclays“ už savo klientų duomenų praradimą, sudaro 500 tūkst. svarų sterlingų (820 tūkst. dolerių).

2013 m. gruodį sukčių aukomis tapo JAV mažmenininkės „Target“ klientai. Kompanija patvirtino galimą savo klientų duomenų – 40 mln. kreditinių ir debetinių kortelių informacijos – nuotėkį ir patikino, kad problema jau pašalinta.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.