Viešbutyje žaidusios merginos užrūstino savo valdžią

Ką daryti su vidinę tvarką pažeidusiomis darbuotojomis? Tokį klausimą sprendžia vieno Vilniaus viešbučio administracija. Pasipiktinimą sostinės centre įsikūrusio viešbučio vadovams sukėlė „Bendraukime“ vaizdo siužetas, kuriame matoma, kaip dvi registratorės žaidžia „Xbox“ konsole su „Kinect“ sistema.

Daugiau nuotraukų (1)

Evelina Valiuškevičiūtė

Feb 12, 2014, 5:39 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 9:57 AM

Linksmas siužetas sulaukė dešimčių tūkstančių peržiūrų. Jame matyti, kaip dvi viešbučio registratorės lenktyniauja atkartodamos ekrane matomus judesius, šokinėja ir gyvai aptarinėja žaidimą.

Toks vaizdo įrašas sudomino ne tik skaitytojus ar gyvai viską mačiusius viešbučio klientus, bet ir vadovybę. Šią savaitę įraše užfiksuotos darbuotojos kviečiamos ant kilimėlio – jos gali gauti nuobaudas arba būti atleistos iš darbo.

Atleidimas - pats blogiausias scenarijus

Ką tokiu atveju turėtų daryti ne tik šios, bet ir į panašią padėtį patekusios įmonės administracija? Rinkodaros ir įvaizdžio specialistai teigia, kad darbuotojų atleidimas iš darbo susiklosčius tokiai situacijai yra blogiausias scenarijus, koks tik galėtų būti.

„Jeigu nutiktų taip, kad darbuotoja dėl užfiksuoto vaizdo įrašo būtų atleista, o ši informacija pasklistų, tai būtų blogiausia, kas galėtų nutikti. Nekalbant apie pačią darbuotoją, tačiau turint mintyje jų rinkodaros strategiją ir įvaizdį. Tai blogiausia, ką viešbutis galėtų padaryti“, – sakė rinkodaros agentūros „Fullmoon Agency“ specialistas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.

Kaip tokia situacija būtų galima pasinaudoti? S.Bartkus sako, kad gali būti daugybė variantų, tačiau reikia atsižvelgti į tai, kokia sąsaja su jų prekės ženklu. Jeigu viešbutis asocijuojasi kaip linksmas ir spalvingas, tokias darbuotojas galima paskatinti ar net viešai apdovanoti.

„Paprasčiausias variantas – viešbutis galėtų išplatinti žinią, kad mūsų svečiai jaučiasi taip pat laisvai kaip ir mūsų darbuotojai. Tokia žinia būtų naudinga ir gera, nes būtų gauta papildomo dėmesio. Atleidimas būtų labai prastas sprendimas, nepaisant net to, jei viešbutis stengiasi būti labai rimtas“, – aiškino S. Bartkus.

Visai kitokia situacija būtų, jeigu darbuotojai būtų užfiksuoti vartojantys alkoholinius gėrimus. Tai vienareikšmiškai labai blogai.

„Bet šiuo atveju to filmuko jokiais būdais negalima vertinti kaip blogo, tik kaip linksmą. Gal darbuotojos pažeidžia vidaus taisykles, tačiau jų pažeidimas nekenkia klientams. Vidaus taisyklės plačiai visuomenei nerūpi, rūpi tik tai, ką mato. O mato, kad smagu“, – kalbėjo pašnekovas.

S.Bartkaus nuomone, jeigu pasklidusi informacija netinka prie prekės ženklo, bet kokiu atveju ši informacija jau pasklido: „Ne laikas ieškoti kaltų ir ką nors bausti. Reikia žiūrėti, kaip situacija efektyviai pasinaudoti.“

Maidane reklamavo langus

Rinkodaros ekspertas primena vieną gerai žinomų reklamos taisyklių – bloga reklama irgi yra reklama.

Vienas pavyzdžių – prieš keletą savaičių reklamuotos langus apsaugančios rankenėlės, padedančios apsisaugoti nuo įsilaužimų. Verslininkas iš Rokiškio savo verslą nusprendė pareklamuoti Kijeve, šalia pastatytų barikadų.

Toks sprendimas sukėlė nemažą pasipiktinimą, tačiau originali mintis – Maidano grėsmių lyginimas su grėsmėmis, kurios gyventojų tyko jų butuose – pasiekė tikslinę auditoriją. Verslininkas Saulius Gintautas pripažino nesitikėjęs tokios kritikos, tačiau atskleidė, kad toks reklamos būdas gerokai išjudino jo verslą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.