Apie planus vasarotojus plukdyti nauju greituoju keltu prabilta dar prieš dvejus metus, tačiau iš pradžių ketinusi pati statyti laivą, bendrovė galiausiai jį nusprendė pirkti.
Vandens keliu maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida bus galima vykti jau šią vasarą. Naujasis keltas į Nidą nuplukdys per dvi valandas. Tikimasi, jog šis naujas kelionės būdas bus populiarus, o tuo pačiu padės apsaugoti jautrią Kuršių nerijos gamtą nuo kasmet vis didėjančio automobilių srauto.
Daugiau kaip 5,5 mln. litų kainavęs laivas į Klaipėdą turėtų būti atplukdytas dar šį mėnesį. Numatoma, kad greitaeigis keltas kursuos du kartus per dieną. Laive bus 80 sėdimų vietų keleiviams ir daugiau kaip pusšimtis vietų dviračiams.
Kelionė šiuo keltu, kaip žadama, kainuos apie 30 litų. Keliaujantieji dviračiais, už transporto priemonę papildomai nemokės.
Kelte bus įrengti uždaras ir atviras deniai, kuriuose bus galima mėgautis uosto ir Kuršių nerijos vaizdais.
Prieš dvejus metus bendrovė „Smiltynės perkėla“ paskelbė apie ketinimus katamarano tipo keltą statyti pagal individualų užsakymą. Tačiau vienam iš konkurso laivo statybai dalyvių apskundus rezultatus, procesas įstrigo, o teismams užsitęsus, bendrovė galiausiai nusprendė laivą ne statyti, o pirkti.
Šiam pirkiniui įmonė skyrė savo lėšų, dalį sumos skolinosi iš banko.
„Smiltynės perkėla“ praėjusiais metais į abi puses perkėlė per 1,8 mln. keleivių, tai dešimtadaliu daugiau nei 2012 metais. Daugiausiai keliaujančiųjų į Kuršių neriją – birželio-rugpjūčio mėnesiais.
„Perkeliamų keleivių skaičius kasmet palaipsniui didėja – tikimės, jog mūsų įgyvendinamos naujovės šiemet toliau leis didinti keleivių skaičių bei skatins šio regiono plėtrą“, – teigė bendrovės „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Darius Butvydas.