„Nekantraujame pakviesti į pavyzdinės H&M parduotuvės atidarymą“, – sakė H&M vadovė Baltijos šalyse ir Suomijoje Marika Pyykko.
Naujoje parduotuvėje bus galima rasti naujausias H&M kolekcijas moterims, vyrams, paaugliams ir vaikams, taip pat aksesuarų, aprangą sportui ir specialias „Home“ kolekcijas namams.
Apie 3000 kv. m. ploto, trijų aukštų, unikalaus interjero H&M parduotuvė asortimentą žada atnaujinti kiekvieną dieną.
Tuo pačiu prekybos centras „Gedimino 9" užbaigia savo evoliuciją keisdamas pavadinimą ir skelbdamas oficialų atidarymą.
Nuo šiol Vilniaus centre įsikūręs prekybos centras vadinsis „Go 9“. Kovo 29 dieną prekybos centre duris atvers ne Švedijos drabužių kompanijos H&M parduotuvė, bet ir dizainerio Roberto Kalinkino salonas, vienintelė Baltijos šalyse lagaminų gamintojų „Rimowa" atstovybė ir kitų prekių ženklų atstovai.
Pasak prekybos centrą valdančios investicijų bendrovės „East Capital", į „Go 9“ rekonstrukciją ir prekės ženklo pakeitimą investuota per 20 mln. litų.
H&M taip pat tęsia savo įsipareigojimą atsakingai madai ir balandžio 10 d. išskirtinai „Go 9“ įsikūrusioje parduotuvėje pristatys dvi naujas „Conscious“ ir „Conscious Exclusive“ kolekcijas.
Jas sudaro kūriniai, pagaminti iš tokių tvarių medžiagų kaip 100 proc. perdirba medvilnė, „Tencel“ ar kanapės. „Conscious Exclusive“ kolekciją bus galima įsigyti vos 150 atrinktų H&M parduotuvių visame pasaulyje.
Parduotuvės atidarymo proga pirmieji 10 parduotuvės klientų bus apdovanoti 100 Lt vertės H&M dovanų kortelėmis. Kiti 50 laukiančiųjų gaus 50 Lt vertės dovanų korteles.
Pirmosios H&M parduotuvės Lietuvoje duris atvėrė 2013 m. rudenį. Šiais metais „H&M“ ketina atidaryti dar 3 naujas parduotuves - balandžio 12 dieną prekybos centre „Ozas“, o rudenį planuojama atidaryti naujas parduotuves Šiauliuose ir Panevėžyje.