Ką reikia gerti, kad sugraužtum kaminą?

„Metų prekės ženklo“ apdovanojimuose mineralinis vanduo „Vytautas“ šiemet pelnė didžiausias interneto naršytojų simpatijas. Kuo didžiuotis, turi ir „Vytauto“ prekinio ženklo kūrėjai – jis įvertintas už drąsiausius rinkodaros sprendimus.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-03-27 16:36, atnaujinta 2018-02-15 01:40

Jei gersi „Vytautą“, būsi ramus kaip belgas. Arba sveikas kaip ridikas. Galėsi sugraužti kaminą arba plikomis rankomis gaudyti meškas. Tokiais šūkiais mineralinis vanduo „Vytautas“ reklamuojamas filmukuose internete.

Kam tokia žaismė per drąsi, skirtas santūresnis, bet iš esmės tą patį pasakantis prekinio ženklo pristatymas: už skanų maistą, už sportą, už vasarą, už pirtį, už gerą savijautą, prieš stresą ir prieš pagirias.

Lietuviai jį mėgsta, o užsieniečiai vos gurkštelėję pirmą kartą net išspjauna. Tačiau „Vytautą“ gaminantys „Birštono mineraliniai vandenys“ vis tiek rado eksporto rinkų.

90 metų pilstomas „Vytautas“ šiemečiuose „Metų prekės ženklo“ rinkimuose sulaukė 3 kartus daugiau interneto lankytojų balsų nei „Švyturys“ - šie du prekiniai ženklai grūmėsi paskutiniame konkurso etape.

Ankstesniuose varžytuvių etapuose „Vytautas“ įveikė tokius gerai žinomus prekinius ženklus, kaip „Volfas Engelman“, „Rasa“, „Džiugas“, „Vilkyškių pieninė“ ir kitus.

- Savo vandenį pristatote kaip mažinantį stresą. Laukdami „Metų prekės ženklo“ balsavimo rezultatų, stresą malšinote "Vytautu"? - lrytas.lt paklausė „Birštono mineralinių vandenų“ rinkodaros projektų vadovės Austės Pranckutės.

- Balsavimas vyko tikrai labai įtemptai, buvo net 4 etapai, vis kovojome. Tad išgyvenome stresą ir jį numalšinti tikrai padėjo „Vytautas“ su savo mineralais.

- „Vytautas“ - daug metų skaičiuojantis prekinis ženklas. Apie kokius vartotojus galvojate jį atnaujindami? Kiek svarbu tai, kad mineralinis pavadintas Vytauto vardu? Su tokiu vardu nesudėtinga konkuruoti jaunatviškame, moderniame pasaulyje?

- „Vytautas“ – pats seniausias lietuviškas mineralinis vanduo. „Vytautas" gaminamas nuo 1924 metų, jau 90 metų. Taigi pats prekės ženklas turi labai turiningą istoriją.

Šaltinio “Vytautas” pavadinimą pasiūlė pats Juozas Tumas-Vaižgantas 1922-asiais. Nuo to laiko pavadinimas nekeistas. „Vytautas“ turėjo “senovinį” įvaizdį, kurio atsikratyti buvo gana sunku, bet mes tikimės, kad savo drąsiais rinkodaros sprendimais pavyko „Vytautą“ paversti patraukliu produktu tiek vyresniems, tiek jauniems vartotojams.

Prekės ženklo pirminis atnaujinimas įvyko 2004 metais, jis tapo šiuolaikiškesnis. Atnaujinimai nesiliovė, jie vyksta nuolatos.

- Internete apstu filmukų, kurie patraukė jaunimo dėmesį, jais dalijamasi socialiniuose tinkluose. Kokių atsiliepimų sulaukiate iš vartotojų apie savo prekinį ženklą?

- Dažniausiai „Vytautas“ apibūdinamas kaip veržlus, energingas, nenustygstantis vietoje. Jaunimui yra įstrigusios frazės iš mūsų „viral“ vaizdo filmukų „Pavasarooot“ . Kartais „Vytautas“ apibūdinamas kaip nenuspėjamas, išprotėjęs. Vyresnės kartos atstovai apie „Vytautą“ dažniausiai atsiliepia kaip naudingą sveikatai, tradicinį produktą.

Po vienos mūsų tarptautinės rinkodaros kampanijos sulaukėme atgarsio iš Australijos, jog viena komanda, kuri pasirinkusi bėgimą purve, pavadino savo komandą „Vytautas“ mineral water“.

- Kiek per metus išgeriama "Vytauto"?

- Lietuviai išgeria tikrai daug - apie 24 mln. litrų „Vytauto“.

- Apsiribojate vien Lietuvos rinka? Kaip lietuviškas vanduo vertinamas svetur?

- Lietuvoje vartojimas nėra didelis, todėl gamybinės kompanijos ieško būtų kaip praplėsti rinkas eksportuojant. „Vytautas“ eksportuojamas į įvairias pasaulio šalis: Latviją, Estiją, Rusiją, Jungtinę Karalystę, Airiją, Vokietiją, JAV, Kiniją ir kitas valstybes.

Anksčiau „Vytautas“ daugiausia buvo eksportuojamas į lietuvių emigrantų pamėgtas šalis, tačiau pastaruoju metu atrandamos vis naujos rinkos.

Užsieniečių reakcija į mūsų produktą būna labai įvairi, nuo lengvo nustebimo iki negalėjimo patikėti, kad tokį gėrimą kas nors gali gerti. Užsieniečiai kartais išspjauna vos tik paragavę, bet vėliau vėl bando, nes negali suprasti, koks tai gėrimas. Tuomet, jei papasakojama apie „Vytauto“ naudą, kad jame gausu organizmui būtinų mineralinių medžiagų (magnio, kalcio, kalio ir kt.), naujųjų vartotojų reakcija būna palankesnė.

- Kokiu prekiniu ženklu pristatote „Vytautą“ užsienio rinkose?

- “Vytautas ” visur yra “Vytautas“. Kadangi mūsų prekės ženklo ir šaltinio pavadinimas sutampa, tad negalime jo keisti dėl griežtų Europos Sąjungos įstatymų taikomų natūraliam mineraliniam vandeniui.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.