Lietuvos oro uostai vasaros sezonui pažėrė naujienų

Iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų šią aviacinę vasarą 22 oro bendrovės skraidys į 63 oro uostus Europoje ir už jos ribų, iš Lietuvos tiesiogiai bus galima pasiekti 51 miestą 26 šalyse.

Oro kompanijos jau paskelbė artimiausio pusmečio skrydžių iš Lietuvos kryptis. Tiesa, oro uostų vadovai tikėjosi, kad naujienų bus šiek tiek daugiau.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Oro kompanijos jau paskelbė artimiausio pusmečio skrydžių iš Lietuvos kryptis. Tiesa, oro uostų vadovai tikėjosi, kad naujienų bus šiek tiek daugiau.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Mar 27, 2014, 5:00 AM, atnaujinta Feb 15, 2018, 2:19 AM

Iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų šią aviacinę vasarą 22 oro bendrovės skraidys į 63 oro uostus Europoje ir už jos ribų, iš Lietuvos tiesiogiai bus galima pasiekti 51 miestą 26 šalyse.

Konfliktai sujaukė planus

Vengrų oro bendrovė „Wizz Air“ skelbia vasarą iš Vilniaus skraidinsianti ne tik į Kutaisį Gruzijoje ir Graikijai priklausantį Korfu, bet ir į Larnaką Kipre.

Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) generalinis direktorius Gediminas Almantas neslėpė labai vylęsis sulaukti skrydžių iš Lietuvos sostinės į Dubajų – tai planavo „Wizz Air“. Bet kol kas tiesioginio susisiekimo su Jungtiniais Arabų Emyratais teks palūkėti.

„Turėjome dar keletą naujienų. Deja, dėl įvykių Ukrainoje jų mūsų tvarkaraštyje nebeatsiras.

Gana ilgai derėjomės dėl tiesioginio susisiekimo iš Vilniaus su dviem Ukrainos miestais.

To ketino imtis viena šios šalies oro bendrovė“, – pasakojo G.Almantas.

Šiuo metu iš TVOU tiesiogiai pasiekiama Ukrainos sostinė Kijevas.

„Šią vasarą daugiausia praradimų susiję su konfliktu Rytuose. Įtampa veikia derybas su Kazachstanu, kitomis šalimis.

Su Kazachstano oro bendrovėmis kalbamės nuolat, jos išbraukiamos iš ES juodojo sąrašo, tad galėtų skraidyti pas mus“, – sakė direktorius.

Lyderis – Stokholmas

Šią vasarą Stokholmas taps kone geriausiai oro keliu tiesiogiai iš Vilniaus pasiekiamu užsienio miestu.

Į šį miestą iš Vilniaus pradeda skraidyti oro bendrovė „Norwegian Air Shuttle“. Taip pat skrydžių skaičių didina SAS. Todėl susisiekimas su Stokholmu bus vienas geriausių.

Iki šiol lyderė buvo Kopenhaga. „Sunku pasakyti, ar neužspringsime, ar užpildysime lėktuvus. Tačiau oro bendrovės mato daug galimybių, tikėkimės, kad joms pasiseks“, – kalbėjo G.Almantas.

Kaune karaliaus airiai

TVOU vadovas G.Almantas vadovauja trijų šalies oro uostų – Vilniaus, Kauno ir Palangos – sujungimui, tad kalbėjo apie visų naujienas.

„Palanga naujienų artėjantį vasaros sezoną neturės, tačiau džiaugiamės, kad išliks tai, kas buvo.

Be to, gali atsirasti sezoninių skrydžių, tarkime, į Sankt Peterburgą“, – prasitarė G.Almantas.

Palangos oro uoste aviakompanija „AirBaltic“ didins skrydžių į Rygą dažnį: šiemet keleiviams bus pasiūlyta 6 proc. daugiau skrydžių ir 15 proc. daugiau bilietų negu pernai.

Nuo Joninių iki pat rugpjūčio pabaigos taip pat daugės kompanijos „Norwegian Air Shuttle“ skrydžių į Oslą. Aviacijos įmonė „RusLine“, skraidinanti maršrutu Palanga–Maskva, per vasaros atostogas skraidys dvigubai dažniau.

Kaune, kaip ir anksčiau, pirmuoju smuiku grieš airių aviacijos įmonė „Ryanair“.

Ši bendrovė iš Kauno pradės naujus tiesioginius skrydžius į Komizą (Sicilija) bei Airijoje esantį Noką.

Į Kauno oro uosto tvarkaraštį šiemet sugrįžta ir populiarios vasaros atostogų kryptys – Kipras, Malta, Maljorkos Palma, Alikantė, Kaljaris, Trapanis, Kosas ir Rodas.

Naujos įmonės vadovus rinks iš savų

Teisinį trijų oro uostų sujungimą numatoma baigti iki šių metų liepos. Tačiau, kaip pabrėžė G.Almantas, tai nereiškia visų trijų oro uostų susijungimo pabaigos. Tai gali tęstis dar metus. Anot TVOU direktoriaus, iš oro uostų kišenės šiam procesui nebuvo išleista nė vieno lito.

Oro uostuose jau paskelbtas vidaus konkursas užimti vadovų postus jungtinėje įmonėje ir oro uostuose filialuose. Jame gali dalyvauti visų oro uostų visi darbuotojai.

„Balandžio pradžioje tikimės turėti didžiąją naujos oro uostų vadovų komandos dalį. Iki gegužės pradžios šios gretos bus suformuotos galutinai, esant reikalui papildant trūkstamais komandos nariais iš išorės.

Iki birželio pradžios nauja komanda turės laiko suformuoti savo vidaus padalinius, o liepos pradžioje būsime pasirengę veikti kaip nauja struktūra“, – aiškino G.Almantas.

Jungiant oro uostus nebeliks ir kai kurių pavaduotojų, mat jų buvo per daug.

Šiuo metu tariamasi su Švedijos oro uostų tinklu „Swedavia“, valdančiu 10 pagrindinių Švedijos oro uostų, ir Suomijos oro uostų tinklu „Finavia“, valdančiu 25 Suomijos oro uostus. Pagal šį susitarimą nauja oro uostų įmonė siųs darbuotojus į stažuotes šiuose oro uostų tinkluose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.