Jei ketvirtadienį apie 17 val. prie parduotuvės buriavosi 300 žmonių, tai po trijų valandų jų padvigubėjo. To galėtų pavydėti net ir informacinių technologijų naujoves pristatanti „Apple“, praneša rtvi.com.
Naująją besiūlę „Nike“ avalynę puošia įdomios sąsagos, ji pralaidi orui. Tačiau ne tai sujaudino pirkėjus: kad sukeltų tokį ažiotažą, gerai padirbėjo rinkodaros specialistai. 250 JAV dolerių už įdomaus dizaino batelių porą madų vėjus gaudančiam jaunimui neatrodo daug.
Jaunuolių susidomėjimas nauja avalyne buvo toks didžiulis, kad teko įsikišti policijai ir nurodyti stabdyti pardavimus. Dėl to nebuvo patenkinti nei pardavėjai, nei pirkėjai.
Avalynė iš parduotuvės vitrinos kuriam laikui buvo išimta.
Naujųjų batelių galima ieškoti internetinėse parduotuvėse ir „Ebay“ aukcione. Tačiau čia už juos teks pakloti keturgubą sumą nei parduotuvėje.